Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Wto 19:54, 17 Sie 2010 Temat postu: Trochę niska prędkość |
|
|
Witam.
Moja Jawka leci ok. 45~50 km/h. Wydaje mi się, że jak na czeski silnik bez blokad to mało. Co można zrobić, żeby polepszyć v-max?? Żeby nie wkładać cyla 60,itp. Czy nowy cylinder lub cały komplet pomógłby tutaj?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mimi dnia Wto 19:58, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:00, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz w jakim stanie jest stary cylinder, tłok, pierścienie mogą być już zużyte i wtedy będzie miał mało mocy i będzie powoli jeździł . Sprawdź kompresje. I jaką masz zębatkę, bo możesz mieć na moc i wtedy też będzie jeździł wolniej niż normalnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JAWASAKI RIDER dnia Wto 20:01, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Wto 20:07, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Poprzedni właściciel mówił, że wymianiał tłok i pierścionki, ale kto tam wie...
zębatkę mam 12z, bo to czeski silnik, co do kompresji, to jak ją sprawdzić? bo wsadzać palec w cylinder to trochę niedokładny pomiar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mimi dnia Wto 20:08, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zuzia
Wymiatacz

Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 20:27, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Załatw sobie manometr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz

Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 7:01, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czytałem gdzieś o pewnym sposobie sprawdzania kompresji Do rzeczy :
Na zwyczajnie wkręconej świecy (tak jak do jazdy) ,wrzucasz 2 i pchasz motorek , tylko na nim nie siadaj jeśli na dwójce koło będzie się blokowało to kompresja jest dobra, jeśli nie to sprawdź jeszcze jak jest na jedynce, jeśli podczas pchania na pierwszym biegu koło się blokuje to kompresja ujdzie , jeśli nie to znaczy że jest słaba Sam nie testowałem tego bo nie miałem potrzeby , dlatego nie chcę zostać zjechanym jeśli ten sposób nie jest zbyt dobry , po prostu gdzieś to czytałem i się z wami podzieliłem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JAWASAKI RIDER dnia Śro 7:05, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Śro 9:08, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
hej, a czy zbyt luźny łańcuszek sprzęgła może wpływać na osiągi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mlody1432
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:32, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej minimalnie. Masz od niedawna ten motor. Sprawdź na początek kompresję. A to jest romet ogar 200 z silonikiem 223 czy czeska jawka, bo czasami ludzie mylą.
Jeżeli to jest romet to możliwe że jest zablokowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Śro 11:14, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
niee, to czeska jawa, króciec ma bez blokady, zapłon tez ustawiany był pod czeski silnik, tylko wydaje mi się, że kolanko w tłumiku jest trochę przydługie, wchodzi na 10 cm, zębatkę też ma 12z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kudec4
Częsty bywalec

Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Śro 11:28, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Człowieku skróć tą rurę:DDD mi wchodzi na 1.5cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Śro 13:53, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
1.5cm to wypadnie z kolanko z tlumika podcinalem tak, najlepiej 2cm zawsze pewnosc ze nie wypadnie ci tlumik podczas jazdy tym bardziej w miescie, mi wypadl to byla taka siara ;/ caly czerwony bylem a wiecie jak ogar glosno moze dac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kudec4
Częsty bywalec

Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Śro 14:05, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Podczas jazdy mi nie wypada ale wczoraj o próg zachaczyłem i mi ściągneło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Śro 20:51, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
no a jak utne te kolanko, to nie będzie głośniejszy? bo czytałem różne opinie, i zdania są podzielone...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 4:32, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
żeby odblokować tłumik to trzeba uciąć tak żeby kolanko wchodziło w tłumik 3cm polega to tylko na tym że spaliny nie muszą się tłoczyć dłuższego dystansu w kolanku jeżeli masz tam szczelnie pomiędzy kolankiem a tłumikiem to nie będzie głośniejszy bo jeżeli masz nieszczelne to może przepuszczać dlatego po wykonaniu tego zabiegu uszczelnij te łączenie dobrze PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Czw 9:36, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
czym to mozna uszczelnic? jak raz demontowałem tłumik, to na łączeniu z kolankiem widać było jakąś uszczelkę (chyba gumową), wystarczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 10:42, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kup sznurek azbestowy, koszt paru złotych. Jawka mustang ma v-max w granicach 60-65km/h, czyli tutaj masz stratę paru tys obrotów. Kontrola kompresji, koloru swiecy, koloru spalin, koloru spalanej mieszanki, ustawienie zapłonu, zużycia łożysk oraz wału, symetryki okien cylindra, w pełni odblokowanie silnika..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|