Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mimi
Bywalec

Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Czw 12:47, 19 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
no, świeca jest lekko czarna, a wiem że powinna być taka hmmm jasnobrązowa czy jakoś tak... i czasem przy koncu tłumika pojawia się coś co nazywam "kawa z jawy", czyli taka czarna maź, rozumiem, że jest to niedopalona mieszanka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
maciek2777
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:50, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A moja jawka na 2 leci 35 a na 3 leci 40 . Bierze olej, a ma dopiero 4900 przebiegu i już po 1 szlifie  
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Pon 21:56, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a ja tez mam jakis problem, robilem generalny remont silnika, silnik w pizdziec w mak rozebrany i bylo wymieniane tak lożyska,simeringi,uszczelki,regulacja zaplonu i gaznika i kruciec kupowany z allegro czyli odblokowany razem z gaznikiem, kolanko dlugie mam a zebatka to nie wiem ile chyba 12z tez, cylinder czeski bo mam B tlok podróba bo był wymieniany i wszystko do kupy to złozyłem i co trzeba docietrać troche? bo ja tak troszke w pizd** dawałem i prędkość max z lekkiej górki 60 ;/ załamka po prostej potrafi 55-57 licznik sigma rowerowy ustawiony na 17 calowe koło mam w liczniku wpisane taki obowod 1770 chyba dobry bo mierzylem metrówką ludzie poradzcie co zrobic zeby te 65 jechal czy moze po dotarciu bedzie lepiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Czw 7:47, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nie jeździj tak bo zapier* silnik, przez pierwsze 600 km obchodź się jak z jajkiem - oleju 100 ml na 2,5 l + zakrętkę żeby nie było za mało, jeździj max pół gazu i na 3 do max 40, iglica trzeci rowek od góry i dobrze doreguluj blaszką w komorze pływakowej, zapłon 2mm- jego dobre ustawienie jest bardzo ważne - co do prędkości 60 - po pierwsze to stary silnik, po drugie przeszkadzają w tym opór łożysk w kołach, ewentualne tarcie bębnów hamulcowych i ustawienie oraz jakość sprzęgła też ma znaczenie - do tego prędkość 60 - 65 to po wyjechaniu z fabryki i dotarciu, ogary mogą być ciut wolniejsze z racji większych o cal kół więc się niewiadomo czego nie spodziewaj, jak idzie więcej niż pięćdziesiąt to nie ma co w dup*e mózgu szukać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mostasz dnia Czw 7:52, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Czw 11:23, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ale inni pisza ze idzie 70 a umnie ledwo 60, oczywiscie ja docieram a nie ciagle piz**a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zuzia
Wymiatacz

Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 20:18, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Taki już urok tych motorów, jednemu idzie 65, drugiemu 55
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Czw 20:38, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tylko czemu wlasnie na mnie to padło ;( yeeeeeee. jednak mam nadzieje mam zebatke 11 a nie 12, jupi x max bedzie w granicach jakis 63
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pyle dnia Pią 23:32, 24 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 19:40, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
to nie możliwe..
jawka mustang powinna 70 ciągnąc
moim zdaniem jest nieźle zamulona
ja zrobiłbym tak:
kapitalka tylko i wyłącznie na czeskich czesciach
koniecznie nowy czeski cyl czeski tlok czeska glowica czeski wal
wszystko nowe czeskie tylko filtr moze byc polski dysze i reszta odblokniete musi byc
przy docieraniu dawac mu w mam ADHD tylko zeby sie nie przegrzał i to by bylo na tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|