Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaworznik
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Siemidarżno
|
Wysłany: Nie 19:34, 03 Kwi 2011 Temat postu: Tłumik simsona do ogara |
|
|
Cześć.Mam pytanie i proszę o poradę zastanawiam się nad zakupem takiego oto tłumika:
[link widoczny dla zalogowanych]
1.Czy ten tłumik zwiększy moc,osiągi lub zmniejszy mojego sprzętu?
2.Jakiego mniej więcej odgłosu silnika się spodziewać po zamontowaniu tego tłumika?
3.Czy po prostu się opłaci i czy są to dobre tłumiki,może kiedyś ktoś z was je montował.
Za porady z góry dzięki;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaworznik dnia Nie 19:40, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 21:05, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
1. mocy raczej nie zwiększy, zmniejszyć też nie powinien
2. ogar będzie cicho chodził
3. sporo osób je montuje do ogara, więc raczej się opłaca, moim zdaniem ten tłumik jest dożo bardziej estetyczny niż oryginalny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 11:32, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
1. Moc może minimalnie (prawie nie będzie różnicy [to też zależy od silnika..]) spaść,ale nie ma co rezygnować zaraz z jego kupna.U mnie po przeróbce na AoA1 było coś czuć (poszukaj w google a będzie jak to zrobić)
2.Jeśli przerobisz to może być ciut głośny,ale nie aż tak.
3.Dobre są,zależy na jaki trafisz.Ja mam swojego już 2 lata i śmiga nieźle a do tego lepiej wygląda.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aross84
Początkujący
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: daniec
|
Wysłany: Pon 12:06, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
tutaj masz opis przeróbki na AOA1
Przeróbka na AOA1:
- należy skrócić kolanko od strony rury wydechowej o 6 - 7cm,
- wywiercić dwa otwory o średnicy 10mm we wkładzie tłumiącym od strony końca rury wydechowej,
- powiększyć wylot spalin w końcówce rury wydechowej do 16mm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aross84 dnia Pon 12:06, 04 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:04, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
aross84 napisał: | tutaj masz opis przeróbki na AOA1
Przeróbka na AOA1:
- należy skrócić kolanko od strony rury wydechowej o 6 - 7cm,
- wywiercić dwa otwory o średnicy 10mm we wkładzie tłumiącym od strony końca rury wydechowej,
- powiększyć wylot spalin w końcówce rury wydechowej do 16mm. |
-może być nawet i 10
-i tu właśnie bardzo ważne, nie wierć więcej niż 2 o średnicy 10mm,wywiercisz więcej d**a blada (nie wiem dlaczego,ale wtedy nie czuć takiego powera )
-to zależy na jaki trafisz (podobno węgierskie czy jakoś tak mają już 16mm), możesz to zrobić kawałkiem pręta o średnicy 16 mm poprzez wbicie go w otwór.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aross84
Początkujący
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: daniec
|
Wysłany: Pon 18:27, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
końcówka węgierska ma 14mm-taka poprawka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:43, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
aross84 napisał: | końcówka węgierska ma 14mm-taka poprawka |
Być może i tak, nie będę się kłócił bo tylko słyszałem że ma 16 mm,więc jeśli tak mówisz to pewnie tak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aross84
Początkujący
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: daniec
|
Wysłany: Pon 18:49, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja też nie chce się kłócić kolega miał sima z tą końcówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adampio
Nowy
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:46, 30 Lis 2015 Temat postu: Tłumik od Simsona w Mustangu |
|
|
Kolejna archeologia, bo tłumików do Jawki już nie ma i nie będzie
Są jakieś tłumiki Simsonopodobne (bez otworów do mocowania) ponoć do Jawki ale chyba wolę już oryginalnego Simsona, a paprać się z zasyfionym i zardzewiałym oryginałem na razie mi się nie chce, szczególnie, że są do rzeczonego Simsona gotowe obejmy.
na [link widoczny dla zalogowanych] jest mnóstwo tłumików do Simsona:
[link widoczny dla zalogowanych]
i to w bardzo rożnych cenach. Ktoś może poradzić, który i dlaczego wybrać?
Najważniejszy cel to cichość, ale nie za wszelką cenę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper061
Nowy
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lodz
|
Wysłany: Pon 17:20, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Najtańszy seryjny bedzie najcichszy,mozesz jeszcze pokombinować z przeróbka od chińskiego skuterka 2t ale bez migomaga ani rusz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|