Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
allekoles
Bywalec
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 16:56, 10 Kwi 2010 Temat postu: tłumik |
|
|
elo mam kilka pytan co do tlumika
1.czy jak jade na samym kolanku to moto ma wiencej mocy?
2.jak wyczyscic tlumik
3.a i jeszcze jedno na 2 biegu szarpie tak jak by co chwilke gasl i znow ruszal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 17:16, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
1. Jeżeli tłumik jest odblokowany (rozwiercony) to nie ma różnicy.
2. http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/czyszczenie-wydechu-sposob-skladania-porady,4093.html wystarczy poszukać.
3. Wczoraj mi szarpał, dymił, dużo nagaru, było, z tłumika ciekł olej, dolałem benzyny czystej i jest git, wyreguluj gaźnik i zapłon, też powinno pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 17:37, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
na samym kolanku więcej mocy: [link widoczny dla zalogowanych] nie będzie bo jawka to 2 suw, taki zabieg by pomógł 4 suwowi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Śro 11:23, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Sob 18:29, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem wam tak jesli alekos masz jawke z tlumikiem z fajna koncowka to rozwiercanie nic ci nie da bo w tamtym tlumiku nie ma czego rozwiercac no i jak masz ten tlumik to go nie wyciszysz bardziej to wkoncu lata swoje ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 20:05, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nic z twojej wypowiedzi nie czaje
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:58, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 6:57, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kornel odblokowanie tłumika polega na skróceniu kolanka aby te wchodziło góra 4cm do tłumika, anie roziercanie. Ciekwae co chcesz rozwiercać pewnie dławik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 7:10, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Aha czyli ty odblokowanie tłumika nazywasz rozwiercanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 7:12, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
w zwykłym tłumiku trzeba przewiercić na wylot środkową część a w ostatniej dowiercić 2 otwory
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:54, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 7:13, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
bergu napisał: | w zwykłym tłumiku trzeba przewiercić na wylot środkową część a w ostatniej dowiercić 2 otwory |
Pierwszy raz o takim czymś słysze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 7:18, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wszędzie tak pisze żeby odblokować tłumik, kolanko się odblokowuje poprzez skrócenie, gaźnik poprzez rozwiercenie króćca, a zapłon przestawiając na 1,8 przed gmp jeśli dobrze pamiętam
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:53, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Nie 7:25, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To musisz jeszcze poczytać, te dławiki co są w zwykłym tłumiku, ich trzeba rozwiercić i skrócić kolanko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 10:15, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
kry$tian napisał: | bergu napisał: | w zwykłym tłumiku trzeba przewiercić na wylot środkową część a w ostatniej dowiercić 2 otwory |
Pierwszy raz o takim czymś słysze. |
Tak i wywiercice sobie najlepiej 2 dziury w głowicy obok świecy to bedziecie mieli +10 POWER.
W tłumiku nic się nie wierci, tam jest tylko przegroda, dławik i ta pokrywka! Jedynie moto bedzie wtedy głośniejsze i będzie sie wydawac ze jest mocniejsze a to g...o prawda. Tak jak pisali wczesniej koledzy odblokowuje się tylko poprzez ucięcie kolanka zeby wchodzilo jakies 2-3cm do tłumika. Do tego ważne zeby barzdo dobrze uszczelnic caly układ wydechowy bo to też wpływa na pracę silnika.
Ad.1 Nie
Ad2. Normalnie , rozbierz go , wyjmij wszystkie flaki ze środka, wrzuc je do ogniska , niech sie ladnie wypali ten syf, potem go wykrusz po prostu. Cały tlumik takze mozesz wypalic jeżeli nie zalezy Ci na chromie, jak nie chcesz uszkadzac chromu to weź jakąs szmate na kij i "jeździj" nim w srodku rury.
Ad.3 Wypadają Ci zapłony. Ustaw poprawnie zapłon, jeżeli to nie pomoże to sprawdź kondensator i czy nie ma gdzieś przebicia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|