Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Sob 17:12, 30 Sty 2010 Temat postu: Tłok i sprzęgło. |
|
|
Elo
Mam do was pytanie... Jak kupuję nowy tłok i chcę go załozyć to na tloku jest strzałka... A którym kierunku mam ten tłok założyć?? Strzalka na dol czy w gore?? Szukalem na ten temat ale nic nie znalazlem... ;]
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 17:31, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
w stronę wydechu, czyli w przypadku jawki w dół. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 17:31, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak nic nie znalazłeś? Strzałka w dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Sob 17:58, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
strzałką w dół, jak kupilem wske to tam tlok byl odwrotnie xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 18:11, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
apropo WSK i pierścieni. w WSK 175 strzałka też ma być w stronę wydechu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:31, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co ja pamietam to w "czwórce" strzałka ma być w przód czyli do wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Nie 13:19, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie... czy zakładając nowy cylinder razem z tłokiem to trzeba go czymś smarować ten tłok i środek cylka czy tak na sucho wszystko poskręcać?? wiem że głupie pytanie ale chce się upewnić.. ;]
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Wto 19:45, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lisekilt
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 15:57, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
NIE poskręcać na sucho ale trzeba go dotrzeć nie zapomnij pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 16:02, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mysle, ze delitanie naoliwic tuleje cylindra przy pierwszym skladaniu z tlokiem i pierscieniami jest wskazane. Napewno nie zaszkodzi, po odpaleniu spali wszelkie oleje/smary, ktore wykorzystasz przy zakladaniu cylinderka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lisekilt
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 16:09, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tez zakładałem nowy cylinder i tłok i bez dodatkowego naoliwiania i chodzi wspaniale. Już dawno go skończyłem docierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 17:42, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj bardziej chodzi o łatwiejsze złożenie, a nie o docieranie, bo przecież lepiej coś włożyć jeżeli coś jest śliskie, niż suche.pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Śro 18:05, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Razem z tatą podjeliśmy się składania go.. wszystko super... tata go tam wysmarowal... jest ok... wyglada cacy... tylko tak mam następne pytania...
1. Nowa linka gazu troche tak jakby sie przycinala.. tzn. tak jakby przepustnica się nie powracala.. co zrobic?? lalem smaru maszynowego do niej...
2. sprzęgło jest na maksa dokrecone a jak zacisne to i tak nie dziala... przed remontem wszystko bylo ok... co zrobic??
3. nie chce odpalić .. tzn. ma iskrę tak ze moze konia może zabic ale gaźnik nie dopuszcza paliwa do komory plywakaowej wogule... jak sie go kopie za starter to slychac i czuc dokladnie ze paliwo nie dociera chyba do cylka.. co zrobic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Śro 18:10, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
1. linke dobrze wysmaruj, sprawdz czy dobrze zalozyles, jesli tak to powinno sie dopasowac.
2. moze wypadlo ci sruto podczas remontu.
3. wez troche benzyny do strzykawki, prysnij do cylindra, wkrec swiece i sprobuj odpalic, jesli odpali i zgasnie to znaczy, ze paliwo nie dochodzi. wtedy przeczysc caly gaznik i odpowiednio wyreguluj.
mam nadzieje, ze pomoglem, pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Śro 19:03, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A co to jest to śruto??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 19:09, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
kulka między popychaczami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|