Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chomik
Częsty bywalec

Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 19:09, 14 Sty 2009 Temat postu: szlif czy wymiana |
|
|
co będzie rozsądniejsze szlif cylindra czy kupno zestawu ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Chomik dnia Śro 19:10, 14 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 19:18, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego oczywiscie ze szlif poniewaz to polskie gówno o pojemnosci 55cm3 a nie tak jak podaja 60cm3. Jeśli masz czeski oryginał to oddaj do szlifu. Naprade tak będzi lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krzychu_125
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ossy
|
Wysłany: Śro 19:38, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
hmm jak wolisz marnować kasę na pseudo "cylinder 60cm"to twoja sprawa jednak lepsze będzie oddać cylinder do szlifu a moim zdaniem taki cylinder po szlifie jest lepszy od tego co byś kupił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Patrol
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:14, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Czeskie daj do szlifu lepiej na tym wyjdziesz te polskie prywaciarskie to gorsze gówno niż chiński skuter daj do szlifu chyba nawet taniej jest.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartezz
Wymiatacz

Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:22, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też jestem za oddaniem do szlifu bo jak kupisz nowe gówno to nie pojeździsz tyle co na orginale i to po szlifie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czesio
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 15:29, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tylko szlif cie ratuje jakbym nawet nowy miał kupic to bym po kumplach łaził zeby w miare dobry cyleku oryginalny kupił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 16:26, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mialem almotowski, zrobiłem na nim dobre pare tysiecy kilometrow, nie bylo zadnego progu na cylindrze, moc była większa jak na oryginalnym czeskim. Moto sprzedalem i następny właściciel też szlifu nie zrobił. Skąd więc te opinie, że to gówno?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gazlzawiacy
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 21:23, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ten polski to pewnie będzie szybko puchnąć więc lepiej szlifa... chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Chomik
Częsty bywalec

Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Czw 21:59, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no właśnie, a jak sprawdzić czy ten cylek co go mam teraz jest oryginalny bo poprzedni właściciel nic nie mówił?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 22:11, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
yyy... to raczej trudno sprawdzic ale czyms sie rozniol napewno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hakuj
Wymiatacz

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Pią 13:53, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz czy nie pisze na nim gdzies almot lub cos innego , nie wiem czy pisali na cylindrach czechoslowakia czy cós podobnego , jesli ogrinal to lepiej szlif , taniej a mocy nie bedzie duzo mnie niz na tej 55 .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pią 13:57, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Oryginał ma gładkie żeberka, polskie mają chropowate. Na czechosłowackim tam gdzie przykrecasz wydech jest wybite od A do C.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 18:58, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
gazlzawiacy napisał: | ten polski to pewnie będzie szybko puchnąć więc lepiej szlifa... chyba | O Boże, właśnie w zestawie nie puchnie to aż tak. Jeździłem w trasie w 2 osoby z bagaźami, dobijałem 65km/h i nic nie puchło. 80% zależy od docierania. U mojej obecnej jawce mam oryginalny cylek i tłok nieoryginalny, który został na dotarciu przegrzany (do tego stopnia, ze pierscienie się zapiekły) , wymieniłem pierścienie, ale i tak (nawet w zimie) puchnie tloczek.
p.s puchnie tłok, a nie tuleja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Chomik
Częsty bywalec

Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Nie 19:24, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Lopez napisał: | Oryginał ma gładkie żeberka, polskie mają chropowate. Na czechosłowackim tam gdzie przykrecasz wydech jest wybite od A do C. |
w takim razie mam nieoryginalny co mam w takiej sytuacji zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 19:40, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jeździć i cieszyć się życiem (albo zrobić szlifa na 60ccm). Cylindry almotowskie 50ccm i 55ccm nie różnią się niczym, oprócz tego, że ten drugi jest bardziej rozwiercony. Dokup tłoka do 55ccm na 2 szlif, będziesz miał ok 58ccm, a koszt samego tłoka, pierścieni i szlifu starego cylka zamknie się w 60zł.... ten cylek z allegro kosztuje 100+ wysyłka, czyli jesteś jakieś 2 skrzynki browca w przód
Edit:
Jak coś, to mogę Ci skompletować taki zestaw. U mnie ceny są takie
Szlif 20zł
Tłok 15zł
Pierścionki 9zł
+ cena cylindra oryginalnego = 80zł calość
Wtedy masz 58ccm na oryginalnym cylku za 80 zeta
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 19:43, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|