Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:23, 21 Lis 2006 Temat postu: Pytanko!! |
|
|
Ile trwa docieranie jawki. Zmieniłem cylinder tłok i pierścienie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sebaaa
Nowy
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:49, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
okolo 500 Km i wiesz prędkość max. 40 km/h na 3 biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 11:57, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
i bez jezdzenia w dwie osoby i unikanie jazdy pod gore. trzeba robic czeste przerwy podczas jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Śro 15:21, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ale jak bedziesz normalnie jeździł tylko przez pierwsze 50km lzej to tez nie powinnno nic sie stać. Ja cały cassz jeżdzę normalnie czyli z 45-50 i nieraz v max i chodzi i chodzi, a nawet osatnio zaje(bluzg) chodzi, Ale to pewnie mój przypadek i lepiej ostrożnie z początku jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 17:17, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tak miki to twoj przypadek lepiej pojezdzic te 500 km spokojnie a jak juz nie wytrzymasz to chociaz 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:37, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
zależy jaki jest tłok!! u mnie akurat nie trzeba było tak dużo.. wystarczyło 25km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 18:45, 22 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja docieralem ja tylko okolo 250km
i nic sie nie stalo jezdzilem okolo 45 na 3 co jakis czas postoje zeby sie niegrzal
i pieknie chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Czw 13:35, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
przeciez tlok nie MA kontaktu z gladzia cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:14, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Na zimno nie ma kontaktu, ale jak się rozgrzeje silnik to występuje zjawisko rozszerzalności temperaturowej i należy wtedy dać odpocząć jak jest na dotarciu bo tłok ryje po gładzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:21, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja to odrazu po założeniu nowego targałem na maxa!! vmax sie powiększył o 9km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Czw 20:23, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W porównaniu do starego cylindra to musaiłęś poczuć różnice:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 17:10, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tak rosrzezanie wystepuje tylko w polskich tlokach tzn ze puchna !! oryginalne nie puchna. Jezeli tlok puchnie i dotyka gladzi cylindra to na cieplym silniku sie zle zbiera a na oryginalnym tloku tak samo jak na zimnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pią 20:33, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jezeli tlok puchnie, to od razu da sie odczuc momentalny spadek mocy, silnik bez naszej ingerencji sam gasnie, slychac wyraźne "żurznienie".
To sa tzw. tloki od prywaciarzy - czyli polskie rzemioslo
Na przycierajacy tlok jest oczywiscie sposob..
Ja szczerze mowiac, to 1 CZECHA docieralem w taki sposob, ze lalem wiecej oleju, a tak to pi**e cisnalem, az gwizdal...
Z obecnym motorkiem jest troche inaczej - wiecej szacunku z mojej strony na niego splywa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MiNiŚ dnia Pią 23:19, 24 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:09, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
aa zapomniałem i lałem 150% oleju niż dotychczas do paliwa przez 3 tankowania do pełna...(zawsze jak tankuje to do pełna..)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 7:41, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
czyli ile oleju ? nie pamietam ile zbiornik ma w jawce 7,5 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|