Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 17:01, 24 Lut 2011 Temat postu: Pytanie o zeszlifowanie tuleji jawka 50 !!! |
|
|
Witam mam takie pytanie do was kupiłem cylk polski i widze zę w nim kanały mniejsze to z kanałami juz zrobiłem porządek ale jeszcze widze ze ta tuleja co wystaje co głowica na nią wchodzi ona jest dłuższa niżw czeskim cylku , i to psuje osiągi ,moc itp wiadomo, i mam takie pytanie czy moge ją zeszlifować tak jak w czeskim cylku ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:02, 24 Lut 2011 Temat postu: Re: Pytanie o zeszlifowanie tuleji jawka 50 !!! |
|
|
Mateusz222222 napisał: | Witam mam takie pytanie do was kupiłem cylk polski i widze zę w nim kanały mniejsze to z kanałami juz zrobiłem porządek ale jeszcze widze ze ta tuleja co wystaje co głowica na nią wchodzi ona jest dłuższa niżw czeskim cylku , i to psuje osiągi ,moc itp wiadomo, i mam takie pytanie czy moge ją zeszlifować tak jak w czeskim cylku ?? |
zmierz długość od dolnej podstawy cylka opierającej się na karterach do górnej części tulei w jednym i drugim. jeśli są takie same to nie szlifuj , jeśli polski wyższy to teoretycznie możesz zeszlifować
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Czw 19:10, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 6:44, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to jest próg cylindra ja bym proponował to zostawić bo wiadomo kompresja się wydłuża mniejsze sprężanie jest no ale niewielkie........ ale znowu jeżeli krzywo zeszlifujesz to ci będzie kompresja uciekać i masz po tulei... lepiej oddać do fachowca jak już ale gdybyś dał uszczelkę pod czeski cylek pewnie na to samo by wyszło a ten polski jest pewnie przewidziany bez uszczelki......... dlatego ja bym sobie dał spokój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 14:22, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
czeski cylek też jest przewidzinany bez uszczelki:)
no tak oddam dla taty , umie to zrobić tylko nie wiem czy nic to nie popsuje
no ale jeszcze podumam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Pią 22:05, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej weź zmierz o ile ten płaszcz jest wyższy w tym cylindrze po czym zanieś głowicę do tokarza żeby ci stoczył o tą wysokość, albo zeszlifuj ten płaszcz ale na płaskim i równym kamieniu szlifierskim , polej go trochę wodą i zacznij po nim jeździć tym płaszczem, jest dość powolne ale jak będziesz równo trzymał i dobrze dociskał cylinder to powinno wyjść wszystko dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 7:00, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja jednak polecam tokarza lub frezera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Pon 8:53, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
gdzie i jaki kupiłeś cylinder ? normalny czy wzmacniany, 38 czy 40 mm (50 czy 60 cm3) ? czy ma wybite między żeberkami napis almot ? masz do niego tłok z wybitą datą na denku czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 11:02, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Na allegro kupiłem wraz z tłokiem nie wzmacniany 38mm nic nie ma wbite zadne almot ito:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|