Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
waszkag
Nowy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:47, 21 Cze 2009 Temat postu: Problematyczne biegi |
|
|
Witam! Mam problem z silnikiem Ogara 200. Otóż na 1 biegu jak nie dam gazu od razu na full to wchodzi na obroty, 2 bieg to samo, ale jak już zmienię na 3 bieg to łapie muła i zaczyna zwalniać. Potem muszę wachlować między 1 a 2 biegiem bo mi na 2 tez łapie muła. Jak się zatrzymam i wrzucę 1 bieg to już jest dobrze, 2 też ale trójka to samo. O co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ford_mustang
Bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: ...:::poznań:::....
|
Wysłany: Nie 21:22, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ustaw poprawnie obroty i zapłon i bedzie smigał jak kupa złomu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waszkag
Nowy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:20, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem...dalej to samo na 3 muł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 18:23, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zacznij od rzeczy banalnych, np. sprawdź ciśnienie w oponach, może za dużo oleju do paliwa lejesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
waszkag
Nowy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:54, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Więc tak:
Powietrza dość w oponach
Mieszanka dobra bo z miarką lałem
Dysze wymieniłem na nowe
Obroty wyregulowane
Elektrykę dzisiaj skończyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 22:36, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
za mało wachy w komorze plywakowej, weź blaszkę do góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 10:37, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | za mało wachy w komorze plywakowej, weź blaszkę do góry |
Albo za dużo i ją przylewa Tak czy inaczej spójrz na paliwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 17:29, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
też tak miałem, okazało się, że dostawał za mało paliwa, spróbuj na iglicy zwiękrzyć dawkę lub w komorze pływakowej, przeczyść gaśnik, sprawdź też drożność układu paliwowego. U mnie to pomogło. pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:22, 24 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tutaj się zgodzę z motórzystą gdyż z tego co mi wiadomo motor więcej paliwa pobiera na pierwszym biegu niż na ostatnim a dalej już logika czyli blaszka w dól.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|