Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
japa1993r
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 16:04, 17 Sie 2010 Temat postu: problem ze zdjęciem zębatki z wału. |
|
|
mam charta z silnikiem od jawki 50 (dostałem od wujka bo chciał na złom oddać). chciałem sprawdzić w nim stan oleju ale nic nie poleciało tylko maź jaka powstaje po zetknięciu oleju z wodą. więc zdjąłem pokrywę, a tam cały silnik w tych brudach (skrzynia pewnie też) Dzisiaj wziąłem się za rozbiórkę ale nie mogę zdjąć zębatki z walu ani magneta. boje się mocniej podważyć śrubokrętem żeby nie uszkodzić karteru. poradźcie coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 16:18, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
temat źle umieściłeś w złym dziale. najlepiej zaopatrzyć się w ściągacz ale możesz leciutko pukać młoteczkiem to powinno schodzić PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 16:23, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zlap ja sciagaczem do lozysk; zapierajac o wal napewno sciagacz ja ruszy
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez MiNiŚ dnia Wto 16:25, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
japa1993r
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 16:50, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy znajdę coś takiego w garażu ale poszukam. jak co odezwę się jeszcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 18:15, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem inaczej.
Ustawiłem 2 rzędy desek po 10 cm grubości między nie położyłem karter. Chodziło o oto, żeby wał nie dotykał podłoża i miał gdzie wypaść.
Między zębatkę a karter (tam gdzie jest simmering) podłożyłem 2 klucze o jednakowej grubości. Zadziałały jak blokada zębatki. I teraz należy napie*dalać w wystającą częścią wału. Mi wystarczyło raz, 1,5 kilowym młotem. Posypał się tylko pył, zębatka została przytrzymana kluczami, a wał poleciał na dół, w pustą przestrzeń między deskami.
Mam nadzieję, że zrozumiałe
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
japa1993r
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 19:08, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
silnik już rozebrany. teraz czas na mycie. a tu parę fotek:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:25, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wymień łańcuszek sprzęgłowy, bo nawet na zdjęciu widać jaki jest luźny. Jeszcze trochę, a będzie obijał o karter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
japa1993r
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 22:11, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
już obija. a ile możę kosztować (w sklepie) nowy łańcuszek i tarczki sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mimi
Bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żychlin
|
Wysłany: Śro 9:06, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja za swoje tarcze dałem ok. 18 zł (ze sklepu nie z allegro)
a co do łańcuszka to przyłączam się do pytania: ile on może w sklepie kosztować? bo też mam luźny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mimi dnia Śro 9:08, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker305
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:10, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Łańcuszek to zależy, czajna to ok. 15 - 20zł, czeski 30 kilka (favorit). Moim zdaniem warto dopłacić do czeskiego bo jak silnik dobrze chodzi to po co częściej ściągać pokrywę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 14:21, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
W sklepie w moim mieście, czeski łańcuszek favorit kupiłem wczoraj za 28zł. Z początku się wkurzyłem, bo po przyłożeniu do starego łańcuszka (też czech, prawdopodobnie oryginalny, od nowości) ten nowy wydawał się dłuższy od tego rozciągniętego
Jednak po założeniu siedzi idealnie, bez żadnych zbędnych luzów.
Wychodzi na to, że zużycie łańcuszka nie polega na jego wyciąganiu, tylko na wycieraniu ogniw od środka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Śro 14:23, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:33, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Po co rozbierałeś skrzynię do czyszczenia? Pół litra ropy i 10km wystarczyłoby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
japa1993r
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 22:55, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
i tak na razie nie mogłem jeździć bo baku niema i przednie zawieszenie uszkodzone, a rozebrałem żeby zrobić polerkę i sprawdzić jego stan w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|