Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubagliw
Bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniewkowo
|
Wysłany: Czw 7:52, 24 Wrz 2009 Temat postu: problem z obrotami |
|
|
Witam. Mój Ogar ma cylinder 50/4 gaźnik wsk, tłumik simsona i na zębatce 13 miał strasznego zamuła. Potrzebował wielkich obrotów żeby dostać wiele mocy. Na dwójce cięzko było to osiągnąć a o trujce można było pomarzyć. Lewego powietrza i jakiś przebić w elektryce już nie ma. Jest wmiare dobrze wyregulowany. Teraz nie moge sprawdzić jak działa na z11 bo yszkodziła sie śróba od regulacji sprzęgła, więc go nie ma. Ale to sie w weekemd naprawi. Co mam zrobić z tymi obrotami i przyspieszeniem? Może założenie podkowy i odchudzenie tłoka oraz sworzenia ćoś da? O korygowaniu i polerowaniu wszystkiwego orzaz obcięciu kolanka tłumika też myślałem. Co o tym myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:10, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ale on jest na dotarciu czy nie. Zmniejsz dawkę paliwa, zdejmij tłumik i sprawdź jak chodzi, ustaw ponownie zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubagliw
Bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniewkowo
|
Wysłany: Czw 14:30, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
no jest na dotarciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:59, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Przecież na dotarciu nie będzie miał aż tyle siły. Jak się wszystko ułoży w silniku to dopiero odczujesz moc. Ta zębatka 13 też robi swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 5:36, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jak jest na dotarciu to zmien na z11 lub z12 bo na 13 to go zamulisz kompletnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ginalski
Bywalec
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: chmielnik (przedmieścia rzeszowa)
|
Wysłany: Pią 8:43, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
na gaźniku wsk będzie go dławić paliwem na niskich obrotach, tak przynajmniej słyszalem.
ja bym założył normalny gaźnik i go dotarł, lub tak jak powyżej pisze zmniejszył dawkę paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ginalski dnia Pią 8:43, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alek20
Początkujący
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:18, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a morze 2 dodatkowe kanały w cylindrze skopane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 12:08, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli były one robione z czeskiego schematu to powinny być ok. I tak ogólnie to zmniejsz dawkę paliwa albo załatw normalny gaźnik od jawki 50 i wtedy docieraj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Pią 12:14, 09 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym radził zmienić gaźnik na jawkowy jikov i najlepiej zębatkę 11z jeśli nie chcesz go zamulić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|