problem z obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubagliw
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniewkowo

PostWysłany: Czw 7:52, 24 Wrz 2009    Temat postu: problem z obrotami

Witam. Mój Ogar ma cylinder 50/4 gaźnik wsk, tłumik simsona i na zębatce 13 miał strasznego zamuła. Potrzebował wielkich obrotów żeby dostać wiele mocy. Na dwójce cięzko było to osiągnąć a o trujce można było pomarzyć. Lewego powietrza i jakiś przebić w elektryce już nie ma. Jest wmiare dobrze wyregulowany. Teraz nie moge sprawdzić jak działa na z11 bo yszkodziła sie śróba od regulacji sprzęgła, więc go nie ma. Ale to sie w weekemd naprawi. Co mam zrobić z tymi obrotami i przyspieszeniem? Może założenie podkowy i odchudzenie tłoka oraz sworzenia ćoś da? O korygowaniu i polerowaniu wszystkiwego orzaz obcięciu kolanka tłumika też myślałem. Co o tym myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:10, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Ale on jest na dotarciu czy nie. Zmniejsz dawkę paliwa, zdejmij tłumik i sprawdź jak chodzi, ustaw ponownie zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubagliw
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniewkowo

PostWysłany: Czw 14:30, 24 Wrz 2009    Temat postu:

no jest na dotarciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:59, 24 Wrz 2009    Temat postu:

Przecież na dotarciu nie będzie miał aż tyle siły. Jak się wszystko ułoży w silniku to dopiero odczujesz moc. Ta zębatka 13 też robi swoje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 5:36, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Jak jest na dotarciu to zmien na z11 lub z12 bo na 13 to go zamulisz kompletnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ginalski
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: chmielnik (przedmieścia rzeszowa)

PostWysłany: Pią 8:43, 25 Wrz 2009    Temat postu:

na gaźniku wsk będzie go dławić paliwem na niskich obrotach, tak przynajmniej słyszalem.
ja bym założył normalny gaźnik i go dotarł, lub tak jak powyżej pisze zmniejszył dawkę paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ginalski dnia Pią 8:43, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alek20
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:18, 09 Paź 2009    Temat postu:

a morze 2 dodatkowe kanały w cylindrze skopane Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 12:08, 09 Paź 2009    Temat postu:

jeśli były one robione z czeskiego schematu to powinny być ok. I tak ogólnie to zmniejsz dawkę paliwa albo załatw normalny gaźnik od jawki 50 i wtedy docieraj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Pią 12:14, 09 Paź 2009    Temat postu:

Ja bym radził zmienić gaźnik na jawkowy jikov i najlepiej zębatkę 11z jeśli nie chcesz go zamulić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin