Problem z cylindrem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Czw 20:48, 26 Lis 2009    Temat postu: Problem z cylindrem

A więc chciałbym się spytać czy lepiej oddać do drugiego szlifu polski cylinderek czy może do czwartego szlifu czeski?? za odp z góry dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 20:51, 26 Lis 2009    Temat postu:

To 2 raczej.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pią 10:11, 27 Lis 2009    Temat postu:

Mi się zdaje że lepiej oddać do 4 czeski.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pią 12:37, 27 Lis 2009    Temat postu:

Niech więcej osób się wypowie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Pią 13:41, 27 Lis 2009    Temat postu:

Lepiej 4 czeski, w końcu oryginalny znaczy lepszy.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrcrow
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:46, 27 Lis 2009    Temat postu:

a czym ci sie rozni jak ten sam material wynonania i polski tez mozna na 4 i to samo bedzie jak sie umie jezdzic to na wszystkim i z wszystkieego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 14:39, 27 Lis 2009    Temat postu:

Ten sam materiał?? HAHAHA to mnie ostro ubawiło. xD

Naprawdę lepiej do 4 szlifu Czecha dać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pią 16:26, 27 Lis 2009    Temat postu:

ten sam materiał heh teraz to z leguminy robią byłem kiedyś oddać cylek do szlifu to nawet ten majster muwił że polska podruba ma inny układ komor spalania i że te polskie podruby to jeden szmelc

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 17:16, 27 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
majster muwił że polska podruba ma inny układ komor spalania i że te polskie podruby to jeden szmelc
Zmien mechanika póki nie jest za późno. Jak mi znajdziesz więcej niż 1 komorę spalania w jawce, to stawiam piwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Pią 18:23, 27 Lis 2009    Temat postu:

A będzie on dużo więcej palił na 4 szlifie ? to jest coś podobnego do "60cc" z allegro? da to troszkę mocy?? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pią 21:27, 27 Lis 2009    Temat postu:

nie że więcej komur tylko że ma inny układ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 21:40, 27 Lis 2009    Temat postu:

Układ czego? Bulbulatorów? Ma gorzej wykonane kanały i to tyle. Teoretyków posyłam do garażu żeby dowiedzili się na własnej skórze, a nie powtarzali niezrozumiałe rzeczy Smile

Cytat:
A będzie on dużo więcej palił na 4 szlifie ? to jest coś podobnego do "60cc" z allegro? da to troszkę mocy??
Tyle samo będzie palił, różnica między 4 szlifem a "60ccm" jest duża (jeśli chodzi o średnicę), moc też raczej nie wzrośnie, albo inaczej, wzrośnie, ale do wartości nominalnej, bo będziesz miał komplet po regeneracji Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Sob 11:18, 28 Lis 2009    Temat postu:

A ja mam pytanie żeby tematu nie zakładać. Czy 60ccm (55) z allegro sobie kupię i czy jawa będzie więcej palić czy tyle samo. Nie piszcie mi żebym nie kupował bo nie kupuje tylko z ciekawości się pytam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Sob 12:08, 28 Lis 2009    Temat postu:

Będzie palić więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 13:39, 28 Lis 2009    Temat postu:

Ok czyli ostatecznie oddać Czecha do szlifu?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin