Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Kto ma podkładke pod głowicą?? |
ja mam! |
|
46% |
[ 12 ] |
ja mam sylikon lub inny uszczelniacz |
|
38% |
[ 10 ] |
nigdy nie rozbierałęm więc nie wiem... |
|
15% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 26 |
|
Autor |
Wiadomość |
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:18, 26 Sty 2007 Temat postu: podkładka pod głowicą - dlaczego NIE |
|
|
Witam!! zauważyłęm że niektórzy lubią kłucić się o podkładke pod głowicą, więc wyjaśniam dlaczego nie warto jej zakłądać...
Każdy głupi wie że jak założy się podkładke to powiększy się komora cylindra może to nie wiele dla nas ale dla silnika ma to znaczenie w zwiąsku z tym silnik bęzie słabszy!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:49, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ej słuchaj ale nie ma uszczelki pod głowicą ,wiem bo wpytałem się w sklepie ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:11, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
wiem że orginalnie nie ma ale sprzedają też na allegro..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matti_92
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z Najlepszej Metropolii czyli z Filipowic City
|
Wysłany: Pią 16:54, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ja mam podkładke pod głowicą napewno każdy ma bo jak mi wydmuchało to ztracił kompresje i ledwie sie wlugl na 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:07, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
istnieje coś takiego jak Hermetyk uszczelniający... jest dobry bo wytrzymuje ogromne temperatury.. a uszczelka zawsze może pęknąć i do tego jak mówie.. będzie słabsza jawka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 20:21, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Więc tak.. jak ta uszczelka może pęknać, skoro jest z aluminium? Chyba ze ja będę wyginać w imadle... A co do powiększania komory spalania-o ile się ona powiększy? O milimetry sześcienne?? A jeśli dobrze się dokręci śruby na głowicy to i tak ta uszczelka będzie miec grubość milimetra albo i nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:46, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
jak mówiłem dla nas mało ale dla silnika więcej!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 20:52, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Idąc twoim tokiem rozumowania: zwiększenie komory spalania-więcej mieszanki w komorze spalania-większa moc (co jest moim zdaniem bzdurą, bo to za mały przyrost objętości).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:34, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
może dla ciebie ale jak komuś zależy na mocy a nie tak jak ty olewa takie rzeczy to mu dobrze radze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 0:14, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Gdy ja kupuję w sklepie komplet uszczelek do Jawki (całe 5,50 ) to ZAWSZE jest tam uszczelka pod głowicę. Ma ona ułamek milimetra grubości a dodatkowo jest ściskana po dokręceniu głowicy więc przyrost objętości będzie znikomo mały. Ja mam uszczelkę pod głowica i Jawka leci ok 65km/h przy zębatce 12. Mam też pewność, że cylinder jest szczelny i trzyma kompresję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Sob 12:29, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Widzisz, morfioza, Mandos trzyma moja stronę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:35, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
czekajcie czy wy mówicie (piszecie) o uszczelce między tłumikiem a cylindrem a czy między cylindrem i głowicą ..??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 15:22, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Pisałem o uszczelce pod głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:28, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
czyli pomiedzy głowica a cylindrem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 15:36, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak, pomiędzy głowicą a cylindrem. Okrągła aluminiowa uszczelka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|