podkładka pod głowicą - dlaczego NIE
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Kto ma podkładke pod głowicą??
ja mam!
46%
 46%  [ 12 ]
ja mam sylikon lub inny uszczelniacz
38%
 38%  [ 10 ]
nigdy nie rozbierałęm więc nie wiem...
15%
 15%  [ 4 ]
Wszystkich Głosów : 26

Autor Wiadomość
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:05, 27 Sty 2007    Temat postu:

nigdy nie spotkałem sie z taka uszczelka ....kiedys gdy wymieniałem pirścionki to gdy kupowałem uszczelki i pir scienie to sie spytałem o uszczelkę pod głowicą to on mi powiedział że nie ma jej bo jawka ma taki kołnierz na cylindrze
i jest nie potrzebna .Potem gdy pztrzyłem na cylinder to rzeczywiście był taki kołnierz ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Sob 16:49, 27 Sty 2007    Temat postu:

Ja tez nie mam uszczelki, ojciec mi mówi, ze nawet nie powinno być, a u mnie zestaw uszczelek kosztuje 7,80zł i nie ma tam nic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:29, 27 Sty 2007    Temat postu:

A więc tak, jeżeli chodzi o grubość podkładki to gdzieś z milimetr ma także wyjęcie jej może zwiększyć stopień sprężania, tylko że wtedy głowica musi być idealnie spasowana z krawędziami cylindra żeby była szczelna. I nie próbujcie mi wmawiać że jest to niezauważalna zmiana bo np. w Maluchu splanowanie o 3mm to już jest hardcore i wtedy może występować spalania stukowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Nie 9:21, 28 Sty 2007    Temat postu:

Pod głowice lub cylinder durzo osub daje silikon, a ojakie podkładki wam chodzi <??>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:36, 28 Sty 2007    Temat postu:

sprzedają np na allegro komplet i tam są...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 14:16, 28 Sty 2007    Temat postu:

Ja jak zakładałem z dziadkiem cylinder po szlifie to nie zakładaliśmy żadnej podkładki między głowicą a cylkiem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 15:57, 28 Sty 2007    Temat postu:

po szlifie, a planowales ja ? po prostu niektore glowice sa krzywe i beda puszczac kompresje. Ja dawalem ta uszczelke. To jest taka aluminiowa uszczelka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Nie 17:50, 28 Sty 2007    Temat postu:

Jak już było wspomniane w każdy komplecie uszczelek jest takie aluminiowe kółeczko to jest właśnie ta uszczelka ja mam kumpel nie ma i nie ma to większego znaczenia co do pracy silnika czy jest czy jej nie ma ( przynajmniej ja mam takie wrażenie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 16:19, 30 Sty 2007    Temat postu:

u niektorych np musi byc jak ktos ma planowana glowice bo moze tlok bic o nia Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 12:37, 02 Lut 2007    Temat postu:

Powiem (napiszę) Wam mój przypadek. Rozwaliłem gwint w głowicy na świece (baran ze mnie, ale nie wiem jakim cudem). Kupiłem drugą za 30zł Smile . Założyłem, podokręcałem, no i jestem happy, bo zaraz popchnę i sobie pojeżdżę. Dupa Evil or Very Mad . Leciutko pierdziała, musiałem ją pchać, żeby pyrkała. Zero mocy. Dopchałem ją do gażaru no i kopie sobie, a tam syka coś. No nie Exclamation Zaprosiłem ziomala, co ma ciśnieniomierz, wepchnął w dziure, kopiemy, a tam tylko 5 atmosfer. No jaja jak berety Confused Musiałem specjalnie 10 km na rowerku popylać do sklepu, żeby małe, aluminiowe gówienko kupić, przy okazji cały komplet uszczelek, które nie były mi potrzebne (mam już 2 takie komplety, ale bez uszczelki pod głowice i uszczelek gaźnika). Dobra, założyłem, mierzymy, 8, ok. 9 atmosfer. No extra. Popychamy, pali. Ciągnie jak powalona. No to wszystko. Są też przypadki, kiedy głowica jest idealna i nie potrzeba uszczelek. To że zwiększa się komora sprężania, to bzdura. To jest nieodczuwalne dla silnika. Od tej pory wymieniłem pierścionki i śmigam ok. 70km/h Very Happy Pozdrawiam Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 22:52, 02 Lut 2007    Temat postu:

Kiedys gdzies czytalem ze glowice na cylek zaklada sie bezposrednio ( zero podkladek) z tym ze zaklada sie tak jakby na oleju tzn smaruje sie miejsca polaczenia delikatnie olejem dokreca glowice i luz po kilku kilosach dokreca sie znowu jesli jest taka potrzeba ( ja tak robie i nic zlego sie nie dzieje po za tym ze troszke zadymi po zlozeniu jak przesadze z olejem) NIE MAM PODKLADKI POD GLOWICA i nigdy nie mialem a cylek do silnika tylko na silikonie "technicol" (czerwony temperaturowy do silnikow jakby kto nie wiedzial) jak i reszte silnika. Z doswiadczenia mam wieksze i to wiele wiele wieksze zaufanie do silikonu niz podkladek. lepiej pewniej i taniej. sylikon ok 5-6 zeta technicol maly a na nim zloze z 2 silniki (wszystkie uszczelnienia karterow itd lacznie w wydechem) i moze nawet cos zostac Wink zawsze mam silikon na zapasie bo jest uniwersalny a uszczelki no coz mozesz nie posiadac juz tej najbardziej potrzebnej a reszta zbednie wala sie po garazu............Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 8:22, 03 Lut 2007    Temat postu:

mozna na sucho zakladac jak jesrt nowy cylek i glowica...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaro122
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie-tychy-czułów

PostWysłany: Sob 12:38, 03 Lut 2007    Temat postu:

ja w jednej jawce mam tą podkładke (sam wycinałem z miedzi) a w drugiej jawce nie mam, i zbytnio nie wida różnicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:20, 10 Lut 2007    Temat postu:

uszczelki raczej powinno zakładac się (nawet przy nowym cylku i głowicy)posmarowane smarem żeby lepiej uszczelniały ... Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PTK
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zwoleń

PostWysłany: Nie 12:37, 11 Lut 2007    Temat postu: uszcelka

Pewnie że trzeba zakładać, dzięki niej mamy kompresję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin