Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Kto ma podkładke pod głowicą?? |
ja mam! |
|
46% |
[ 12 ] |
ja mam sylikon lub inny uszczelniacz |
|
38% |
[ 10 ] |
nigdy nie rozbierałęm więc nie wiem... |
|
15% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 26 |
|
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:05, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
nigdy nie spotkałem sie z taka uszczelka ....kiedys gdy wymieniałem pirścionki to gdy kupowałem uszczelki i pir scienie to sie spytałem o uszczelkę pod głowicą to on mi powiedział że nie ma jej bo jawka ma taki kołnierz na cylindrze
i jest nie potrzebna .Potem gdy pztrzyłem na cylinder to rzeczywiście był taki kołnierz ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob 16:49, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez nie mam uszczelki, ojciec mi mówi, ze nawet nie powinno być, a u mnie zestaw uszczelek kosztuje 7,80zł i nie ma tam nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:29, 27 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A więc tak, jeżeli chodzi o grubość podkładki to gdzieś z milimetr ma także wyjęcie jej może zwiększyć stopień sprężania, tylko że wtedy głowica musi być idealnie spasowana z krawędziami cylindra żeby była szczelna. I nie próbujcie mi wmawiać że jest to niezauważalna zmiana bo np. w Maluchu splanowanie o 3mm to już jest hardcore i wtedy może występować spalania stukowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Nie 9:21, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Pod głowice lub cylinder durzo osub daje silikon, a ojakie podkładki wam chodzi <??>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:36, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
sprzedają np na allegro komplet i tam są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 14:16, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja jak zakładałem z dziadkiem cylinder po szlifie to nie zakładaliśmy żadnej podkładki między głowicą a cylkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 15:57, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
po szlifie, a planowales ja ? po prostu niektore glowice sa krzywe i beda puszczac kompresje. Ja dawalem ta uszczelke. To jest taka aluminiowa uszczelka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Nie 17:50, 28 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jak już było wspomniane w każdy komplecie uszczelek jest takie aluminiowe kółeczko to jest właśnie ta uszczelka ja mam kumpel nie ma i nie ma to większego znaczenia co do pracy silnika czy jest czy jej nie ma ( przynajmniej ja mam takie wrażenie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 16:19, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
u niektorych np musi byc jak ktos ma planowana glowice bo moze tlok bic o nia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 12:37, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Powiem (napiszę) Wam mój przypadek. Rozwaliłem gwint w głowicy na świece (baran ze mnie, ale nie wiem jakim cudem). Kupiłem drugą za 30zł . Założyłem, podokręcałem, no i jestem happy, bo zaraz popchnę i sobie pojeżdżę. Dupa . Leciutko pierdziała, musiałem ją pchać, żeby pyrkała. Zero mocy. Dopchałem ją do gażaru no i kopie sobie, a tam syka coś. No nie Zaprosiłem ziomala, co ma ciśnieniomierz, wepchnął w dziure, kopiemy, a tam tylko 5 atmosfer. No jaja jak berety Musiałem specjalnie 10 km na rowerku popylać do sklepu, żeby małe, aluminiowe gówienko kupić, przy okazji cały komplet uszczelek, które nie były mi potrzebne (mam już 2 takie komplety, ale bez uszczelki pod głowice i uszczelek gaźnika). Dobra, założyłem, mierzymy, 8, ok. 9 atmosfer. No extra. Popychamy, pali. Ciągnie jak powalona. No to wszystko. Są też przypadki, kiedy głowica jest idealna i nie potrzeba uszczelek. To że zwiększa się komora sprężania, to bzdura. To jest nieodczuwalne dla silnika. Od tej pory wymieniłem pierścionki i śmigam ok. 70km/h Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 22:52, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kiedys gdzies czytalem ze glowice na cylek zaklada sie bezposrednio ( zero podkladek) z tym ze zaklada sie tak jakby na oleju tzn smaruje sie miejsca polaczenia delikatnie olejem dokreca glowice i luz po kilku kilosach dokreca sie znowu jesli jest taka potrzeba ( ja tak robie i nic zlego sie nie dzieje po za tym ze troszke zadymi po zlozeniu jak przesadze z olejem) NIE MAM PODKLADKI POD GLOWICA i nigdy nie mialem a cylek do silnika tylko na silikonie "technicol" (czerwony temperaturowy do silnikow jakby kto nie wiedzial) jak i reszte silnika. Z doswiadczenia mam wieksze i to wiele wiele wieksze zaufanie do silikonu niz podkladek. lepiej pewniej i taniej. sylikon ok 5-6 zeta technicol maly a na nim zloze z 2 silniki (wszystkie uszczelnienia karterow itd lacznie w wydechem) i moze nawet cos zostac zawsze mam silikon na zapasie bo jest uniwersalny a uszczelki no coz mozesz nie posiadac juz tej najbardziej potrzebnej a reszta zbednie wala sie po garazu............Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 8:22, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
mozna na sucho zakladac jak jesrt nowy cylek i glowica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaro122
Początkujący
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie-tychy-czułów
|
Wysłany: Sob 12:38, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ja w jednej jawce mam tą podkładke (sam wycinałem z miedzi) a w drugiej jawce nie mam, i zbytnio nie wida różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:20, 10 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
uszczelki raczej powinno zakładac się (nawet przy nowym cylku i głowicy)posmarowane smarem żeby lepiej uszczelniały ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PTK
Bywalec
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Nie 12:37, 11 Lut 2007 Temat postu: uszcelka |
|
|
Pewnie że trzeba zakładać, dzięki niej mamy kompresję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|