Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michu3557
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziejów Kujawski
|
Wysłany: Sob 17:26, 30 Sty 2010 Temat postu: obnizenie wachacza i wydluzenie widelek mozliwe?? |
|
|
potrzebuje pomocy mam zamowienie na ogara 200, klient wkrecil sobie ze mam sie zajac oprocz kapitalnego remontu silnika takze lekkim przerobieniem ram... nie mam pojecia jak mam sie za to zabrac.... POMOCY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
peter fog
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toszek
|
Wysłany: Sob 17:54, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Najłatwiej będzie jak wahacz i widełki dasz od innej maszyny, np. od simsona.
Opisz dokładniej co masz zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu3557
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziejów Kujawski
|
Wysłany: Sob 17:58, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mam wachacz od charta a widelki to troche ciezko cos wykabinowac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Sob 18:44, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
daj od simsona albo charta są wiekrze i lepiej pracują a z mątarzem nie ma problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu3557
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziejów Kujawski
|
Wysłany: Nie 14:00, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jesli chodzi o widelki od charta to maja grubszy gryf i sa tylko nieco dluzsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 18:51, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz dłuższego wachacza, to rozcinasz w połowie, dotaczasz łączniki z pręta (aby weszły w rurę wachacza z obu stron) i obspawujesz ładnie. Oczywiście potrzebne jest wtedy przeróbka błotnika, wydłużenie łańcucha, pręta od hamulca itd. Ogólnie nie rozumiem po co coś takiego robić, wydłuża się wahacz w celu zwiększenia stabilności motocykla przy przyśpieszaniu. W ogarze przyśpieszenia właściwie nie ma, raczej przy odkręcaniu manetki nie idzie na koło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu3557
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziejów Kujawski
|
Wysłany: Nie 19:31, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no wlasnie tak sie robi na przyspieszenie motoru a tu jest cylinder 80cm3 i jesli dobrze sie ustawi zaplon na opuzniony wtedy ma wieksze przyspieszenie i dlatego chcial bym tak zrobil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 19:36, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Co cylinder 80cm3 w ogarze 200.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu3557
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziejów Kujawski
|
Wysłany: Nie 20:59, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
sam na poczatku nie wierzylem w to ale zmierzylem i dopiero uwierzylem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 21:50, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mi jakoś nie chce się wierzyć w te 80cm3, podaj średnice cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Pon 9:42, 01 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pon 14:05, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
To zrób zdjęcie bo nie uwierze. Ciekawe jak wsadził tuleje 80cm do tego radiatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michu3557
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziejów Kujawski
|
Wysłany: Pon 19:29, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
myslicie ze mam czas na wstawianie zdjec... to jestescie w bledzie popatrzcie sobie dobrze czy sa dostepne takie cylindry dopiero piszcie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 20:43, 17 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Chopie... jak znajdziesz mi 70 cm ( wiem, że takie są) w sklepie to będziesz dobry, nawet w Czechach są niezwykle rzadko spotykane. Wchodzą na styk i po prostu większe być nie mogą, a ty mi tu z 80 wyjeżdżasz... Ktoś ci zleca wyremontowanie motóra, a ty tam 80 cm znajdujesz :O Zaraz powiesz, że jest instalacja NOS i wbudowane audio ALPINE subwoofer 1000 wat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 7:17, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a ja tak z innej paki gdyz niechce zakladac nowego topicu. Mianowicie czy wejdzie takie przednie zawieszenie od simsona s51 do pancerki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Czw 22:42, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak to jest w przypatku pancerki ale ta lama chyba nie zabardzo uda sie ją spasowac z lagami od simka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|