Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pon 17:41, 15 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam 2 pierścienie i jest git, nie nażekam...w sklepie jak byłem to widziałem trzy pierscieniowy i szczerze byłem ciekawy jak to będzie latało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Wto 14:45, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie kupujcie 3 pierścieni, 2 piescieni są najlepsze, ponieważ almot nie produkuje 2 piescieni więc albo trafisz na oryginała, lub na podróbę z Tajlandi, w każdym razie będzie to dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dam92
Początkujący
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:57, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
hmm Ja jakoś zawsze kupywałem 3 pierścieniowe tłoki i jawka latała w granicach 70-75 km/h więc może rozwiń swoją wypowiedź dlaczego 2 a nie 3 pierścieniowe ;]?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Czw 14:17, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ponieważ almot produkuję 3 pierścienie, jest to polska firma i w Polsce robią, więc sklepom nie opłaca się 3 pierścieni sprowadzać z niewiadomo z kąd, więc w 90% sklepu 3 pierścieni są z almotu.
Almot produkuję części słabo, ze słabych materiałów nie będę rozwijał tej wypowiedzi poczytaj na necie.
Jeżeli kupisz 2 pierścienie trafisz na ORYGINAŁA czeskiego który jest wykonany z dobrych materiałów i jest trwalszy, albo trafisz na podróbę z Tajnadi która też jest dobra i trwała.
PS: Ile masz pierścieni nie wpływa na prędkość ani moc!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Czw 14:17, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dam92
Początkujący
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:57, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
poniekąd wpływa może są to śladowe ilości ponieważ jawka ma tylko 3-3,5km ale zawsze coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 9:07, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A tak w ogóle to te 3 pierścienie są Polskim wymysłem tuningu. I czechy produkowały 2 pierścienie. Nie rozumiem co daje do wątku kto ile ma pierścieni. Jeździłem na obydwu tłokach i różnica jest lekka przy wkręcaniu się na obroty i jest lekko na wyższych obrotach moment. Trzypierścieniowe tłoki się szybciej ścierają. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Śro 23:40, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Opisze mniej wiecej jak to dziala im wiecej pierscieni tym wiekrzy opur = mniejsze przyspieszenie ale wiekrzy V-max a jesli mamy 2 pierscienie mamy mniejszy opur = wiekrzy przyspiech no ale tracimy na V-Max o 1 pierscieniowych tlokach do normalnej jazdy nie ma mowy chyba ze chcecie palic tylko gume.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Czw 6:01, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
O co ci z tym chodzi????? Kiedyś jeździłem na 1 pierścieniu, potem zmieniłem tłok na 2 pierścienie dotarłem i żadnej różnicy nie było, ani w prędkościach ani w przyśpieszeniu, 1 pierścień nie nadaje się do normalnej jazdy, rozwaliłeś mnie.
1czeski pierścień na pewno będzie dużo lepszy niż polski 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 9:15, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego pro-boszcz, Twój nick jest adekwatny do tego co piszesz- bo piszesz HEREZJE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Czw 9:22, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Poczytaj sobie po co montowali 2 lub 3 pierscienie a tloka z 1 pierscieniem to jeszcze w swej karjeze nie widzialem chyba ze masz kilka polamanych ;p i to ze montowalli wlasnie te 2 lub 3 pierscienie mialo wplyw na predkosc jazdy.A i oco chodzi ci z moim nickem nick jak kazdy ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Czw 9:23, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Czw 11:58, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
oryginalnie Jawy miały 2 lub 1 pierścien a 3 pierścienie to wymysł polskiego tuningu.
Piszesz takie bzdury tak odkopujesz, ewidentnie jesteś dziecko pokemon lub Neo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Czw 12:36, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ograinalne jawy mialy 2 pierscienie a z reszta sie zgodze 3 to tylko polski tuning ale ja temu niezaprzeczalem ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Czw 12:36, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 14:31, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Proboszczu, skoro już mówisz o ilości pierścieni, to powiedz nam jeszcze, czy wiesz co to jest pasowanie tłoka w cylindrze, materiał tłoka itp? Pominąłeś to przy swoich sądach o vmaxie z różną ilością pierścieni, a to bardzo ważne. Najprościej rzecz ujmując im silnik ma wyższą maksymalną prędkość obrotową, tym mniej pierścieni. Jeśli w jawce masz 1 pierścień, to on Ci całe gówienko da jeśli nie będziesz miał dobrego tłoka i nie spasujesz go dobrze w cylindrze. Pomijam już, że stosowanie 1 pierścienia w seryjnym silniku, który kręci się może do 8tys jest raczej bezcelowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Czw 18:35, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No wiesz nie wiem po co to piszez bo zakladam ze kazdy madry czlowiek skladajac silnik lub wymieniajac jaka kolwiek zecz nie wsadza jakiegos bublu i zazwyczaj przy docieraniu to sie spasowuje nie chyba po to sie to wszystko dociera ?? czyz nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 19:36, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | przy docieraniu to sie spasowuje | wyobraź sobie, że przy szlifie inaczej pasujesz układ cylinder-tłok przy 1 pierścieniu, niż przy dwóch-trzech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|