Obalamy mity o tlokach x-pierscieniowych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Pon 17:41, 15 Mar 2010    Temat postu:

Ja mam 2 pierścienie i jest git, nie nażekam...w sklepie jak byłem to widziałem trzy pierscieniowy i szczerze byłem ciekawy jak to będzie latałoWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 14:45, 16 Mar 2010    Temat postu:

Nie kupujcie 3 pierścieni, 2 piescieni są najlepsze, ponieważ almot nie produkuje 2 piescieni więc albo trafisz na oryginała, lub na podróbę z Tajlandi, w każdym razie będzie to dobre.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dam92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:57, 17 Mar 2010    Temat postu:

hmm Ja jakoś zawsze kupywałem 3 pierścieniowe tłoki i jawka latała w granicach 70-75 km/h więc może rozwiń swoją wypowiedź dlaczego 2 a nie 3 pierścieniowe ;]?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Czw 14:17, 18 Mar 2010    Temat postu:

Ponieważ almot produkuję 3 pierścienie, jest to polska firma i w Polsce robią, więc sklepom nie opłaca się 3 pierścieni sprowadzać z niewiadomo z kąd, więc w 90% sklepu 3 pierścieni są z almotu.
Almot produkuję części słabo, ze słabych materiałów nie będę rozwijał tej wypowiedzi poczytaj na necie.
Jeżeli kupisz 2 pierścienie trafisz na ORYGINAŁA czeskiego który jest wykonany z dobrych materiałów i jest trwalszy, albo trafisz na podróbę z Tajnadi która też jest dobra i trwała.

PS: Ile masz pierścieni nie wpływa na prędkość ani moc!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Czw 14:17, 18 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dam92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:57, 19 Mar 2010    Temat postu:

poniekąd wpływa Wink może są to śladowe ilości ponieważ jawka ma tylko 3-3,5km Wink ale zawsze coś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 9:07, 20 Mar 2010    Temat postu:

A tak w ogóle to te 3 pierścienie są Polskim wymysłem tuningu. I czechy produkowały 2 pierścienie. Nie rozumiem co daje do wątku kto ile ma pierścieni. Jeździłem na obydwu tłokach i różnica jest lekka przy wkręcaniu się na obroty i jest lekko na wyższych obrotach moment. Trzypierścieniowe tłoki się szybciej ścierają. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Śro 23:40, 31 Mar 2010    Temat postu:

Opisze mniej wiecej jak to dziala Wink im wiecej pierscieni tym wiekrzy opur = mniejsze przyspieszenie ale wiekrzy V-max a jesli mamy 2 pierscienie mamy mniejszy opur = wiekrzy przyspiech no ale tracimy na V-Max o 1 pierscieniowych tlokach do normalnej jazdy nie ma mowy chyba ze chcecie palic tylko gume.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Czw 6:01, 01 Kwi 2010    Temat postu:

O co ci z tym chodzi????? Kiedyś jeździłem na 1 pierścieniu, potem zmieniłem tłok na 2 pierścienie dotarłem i żadnej różnicy nie było, ani w prędkościach ani w przyśpieszeniu, 1 pierścień nie nadaje się do normalnej jazdy, rozwaliłeś mnie.
1czeski pierścień na pewno będzie dużo lepszy niż polski 3.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 9:15, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Kolego pro-boszcz, Twój nick jest adekwatny do tego co piszesz- bo piszesz HEREZJE Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Czw 9:22, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Poczytaj sobie po co montowali 2 lub 3 pierscienie a tloka z 1 pierscieniem to jeszcze w swej karjeze nie widzialem chyba ze masz kilka polamanych ;p i to ze montowalli wlasnie te 2 lub 3 pierscienie mialo wplyw na predkosc jazdy.A i oco chodzi ci z moim nickem nick jak kazdy ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Czw 9:23, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Czw 11:58, 01 Kwi 2010    Temat postu:

oryginalnie Jawy miały 2 lub 1 pierścien a 3 pierścienie to wymysł polskiego tuningu.

Piszesz takie bzdury tak odkopujesz, ewidentnie jesteś dziecko pokemon lub Neo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Czw 12:36, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Ograinalne jawy mialy 2 pierscienie a z reszta sie zgodze Wink 3 to tylko polski tuning ale ja temu niezaprzeczalem ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Czw 12:36, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 14:31, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Proboszczu, skoro już mówisz o ilości pierścieni, to powiedz nam jeszcze, czy wiesz co to jest pasowanie tłoka w cylindrze, materiał tłoka itp? Pominąłeś to przy swoich sądach o vmaxie z różną ilością pierścieni, a to bardzo ważne. Najprościej rzecz ujmując im silnik ma wyższą maksymalną prędkość obrotową, tym mniej pierścieni. Jeśli w jawce masz 1 pierścień, to on Ci całe gówienko da jeśli nie będziesz miał dobrego tłoka i nie spasujesz go dobrze w cylindrze. Pomijam już, że stosowanie 1 pierścienia w seryjnym silniku, który kręci się może do 8tys jest raczej bezcelowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Czw 18:35, 01 Kwi 2010    Temat postu:

No wiesz nie wiem po co to piszez bo zakladam ze kazdy madry czlowiek skladajac silnik lub wymieniajac jaka kolwiek zecz nie wsadza jakiegos bublu i zazwyczaj przy docieraniu to sie spasowuje nie chyba po to sie to wszystko dociera ?? czyz nie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 19:36, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
przy docieraniu to sie spasowuje
wyobraź sobie, że przy szlifie inaczej pasujesz układ cylinder-tłok przy 1 pierścieniu, niż przy dwóch-trzech.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin