Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 15:04, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem 3 pierścienie , założyłem dwa i jawka lepiej sie wkręca , szybciej osiąga obroty to tyle , nie popre tego faktami bo ich nie mam . Pisze co da sie odczuć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Qczi
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Śro 17:01, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ok ja przyznam sie, ze pytam dlatego, ze sam mialem 2 ppiescieniowy tlok, a teraz mam na 3 pierscienie i nie wiem czy mam liczyc na lepsze czy gorsze osiagi pewne jest to, ze ten tlok dluzej wytrzyma (tzn dluzej bedzie trzymal kompresje, bo ma 3 pierscienie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 17:09, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jakie tam osiągi?! Przecież to jest w zasadzie niezauważalna różnica! To nie jest silnik o mocy 100KM Podsumowując: Nie ważne czy masz tłok 3-pierścieniowy, czy 2, ważne żeby były xD
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 17:32, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja w swojej jawce mam tłok z trzema pierścieniami i nie narzekam na niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ramzes
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:05, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
podklejam temat, prosze pisać/pytać tutaj odnośnie tłoków, nie zakładac nowych niepotzrebnych tematów.
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:54, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Tłok nie ważne ile ma pierścienie ważne jak jest dotarty. Pewnie zaraz wszywscy napiszą że mają taki tłok a idzie jak burza... Wszystko zależy od docierania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 20:04, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pozatym istotnym faktem że jawka jawce nie równa tudzież ogar ogarowi ..
każdemu chodzi inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 16:40, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
mangus ma trochę racji ważne jak tłok dotarty i w jakim stanie jest tuleja w cylindrze jak jest zrysowana to nawet 3 pierścienie nie wystarczą do idealnego uszczelnienia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piotrek dnia Czw 16:40, 13 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
lepper92
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE-OSTROPA
|
Wysłany: Pią 14:25, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ramzes skierował mnie to tego tematu, więc ponawiam swoje pytanie czy ma ktoś założony tłok z simsona w jawce? Bo ja mam plany żeby założyć ale niejestem pewien czy wszystko bedzie chodzic tak jak powinno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 9:37, 24 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba na pewno jest inna mapa okien więc nie, ale ja z simsonów noga jestem więc nie powiem Co do 3pierścieni to zauważcie też że powinno być lepsze chłodzenie bo jest większa powierzchnia oddawania ciepła. Ale to i tak bez znaczenia w tych silnikach, choć ja zawsze biorę trójeczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 19:35, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tłoka od simsona to wiem tylko tyle że ma mniejszy sforzeń,więc chyba byłoby ciężko.A jeżeli chodzi o tłoki 2 i 3 pierścieniowe to chyba nie ma różnicy,ale mi osobiście ogar lepiej chodzi na 2.Może dlatego że te tłoki sa chyba trochę lżejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 19:48, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mniejsza srednica sworznia to nie problem- za piwo dorobia Wam tulejke z brazu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diodaa
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 16:05, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ma wyżej umieszczone piasty mniejszy sworzeń i owal tłoka też jest mniejszy
za dużo roboty z tym by było co innego pierścionki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez diodaa dnia Czw 16:09, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adioss
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 7:02, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jedno jest najleszy zobaczcie na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWOWICZ
Bywalec
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:47, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich . a co myslicie jak by porównac tłok dwupierścieniowy do cztero pierścieniowego (nie ma takiich ale mam znajomego w zakładzie obróbek metalu) więc rozmyślam co by było lepsze....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|