Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Pią 13:50, 26 Cze 2009 Temat postu: Kilka porad |
|
|
1. Mam zębatke zdawczą 11z. Jaką mama założyć, aby zyskać najwięcej na v-max? Z tego co czytałem to te mniej-zębowe poprawiają przyspieszenie a 13z i większe to poprawiają v-max a przyspieszenie słabsze.
2. Chromowanie poszczególnych elementów (np. tłumik, kierownica, sprężyny amorków itp.). Lepiej kupić nowe czy chrom w spray'u (podobno wychodzi zwykły srebrny kolor.
3. Felgi. Wiele rdzy (może nie tak wiele ale jest troche :/). Jakiś środek? Jak już usunę tą rdzę, to czym popsikać / smarować, aby znowu się nie osiadła?
4. Wiele zardzewiałych śrub, nakrętek itp. I znowu jakiś środek potrzebuje
5. Czyszczenie na połysk (nie chodzi mi o polerowanie). Tylko np żeby schowek, był ładny czarny, a nie jakiś wyblakły (kolega mi mówił o jakiś środku "Plak" do połysku).
6. Polerowanie silnika. Co jeszcze można tak wypolerować?? Czy np jak tłumik jest w dobrym stanie (chrom) to mogę go posmarować pastą polerską "automax" aby się znowu błyszczał? Po prostu chcę, aby niektóre elemnty świeciły mi isę jak wasze silniki . Raczej narazie nie będę rozbierał silnika, więc go nie będę polerował
Nie krzyczcie na mnie bo na prawde nie wiem takich badziewii. :/
Licze na rzetelność dzięki!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Pią 14:08, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1 dokladnie tak jak piszesz ;D
2 chrom w sprayu to kit ! lepiej oddac do chromowania tylko to kosztuje ;/
3 ostatnio jest ciagle poruszany ten temat jest gdzies na forum tam jest wszystko opisane
4 wymien je na nowe:PP
5 ja nakladam paste do polerowania lakieru samochodowego i jade
6 wszystko co aluminiowe, chromu nie radze szlifowac zedrzesz go pasty jak juz albo jakiegos srodku do chromu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Pią 16:05, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1) Na moje to im większa zębatka tym lepsze przyspieszenie a v max może troche ;P
2) Chrom w sprayu to ci długo nie potrzyma i kijowato wygląda
3) Pasta ATA i papier ścierny, albąoryginalną coca-colą polej
4) WD 40
5) Wedle uznania ( od wyboru do koloru )
6) No pewnie, że możesz, ale wystarczy go preparatem czyszczącym umyć ( ja używam w piance, jest to niemiecki preparat )
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Pią 19:12, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Co do 6 punktu, to jak byłem torche benzyny kupić, to koleś mi mówił, że jak kiedyś miał trabanta, to miał specjalny płyn do czyszczenia gaźników (kupywał u nas na stacji paliwowej, teraz już nie ma) i jak się wymyło w tym płynie, to się świecił jak nowy.
Co do 1 to tą zębatkę chyba szybko zmienię bo się chyba dłużej na 1 i 2 rozpędza bo na 1 to może mi leci 5-6km/h :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Pią 19:17, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale pamiętaj na rdze najlepsza jest Coca-Cola rozpuści rdze bez problemu
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Sob 19:49, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No więc tak.
1. W niedziele kupuję coca cole trochę wypije i trochę poleje (wystarczy polać nie musi ciągle być w coli?).
2. Dokańczam moje dzieło elekryczne
3. Jeżeli i Cola nie da rady, to papier ścierny w ruch i jazda! (jaki gruby najlepiej? chyba grubszy jakiś nie? i potem wodnym, dokończyć dzieło xD)
4. Troszeczke przejade papierem silnik (mam takie brudne kapy, co zwykłą szmatą nie zjadę, i nóżka do zmiany biegów wygląda fatalnie.
5. Poszukam zębatek zdawczych, oraz postaram się o kilka chromowanych rzeczy (nowe).
I potem cały dzień cieszę się z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 9:16, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm , musi być w coli , a w sumie nie lepiej pozmieniać te zardzewiałe śruby i nakrętki ? Pamiętaj też że jak grubym papierem pojedziesz to zrobią się rysy nad którymi zajefajnie będziesz musiał się napocić drobnym papierem na wodę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|