Kilka porad

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pią 13:50, 26 Cze 2009    Temat postu: Kilka porad

1. Mam zębatke zdawczą 11z. Jaką mama założyć, aby zyskać najwięcej na v-max? Z tego co czytałem to te mniej-zębowe poprawiają przyspieszenie a 13z i większe to poprawiają v-max a przyspieszenie słabsze.

2. Chromowanie poszczególnych elementów (np. tłumik, kierownica, sprężyny amorków itp.). Lepiej kupić nowe czy chrom w spray'u (podobno wychodzi zwykły srebrny kolor.

3. Felgi. Wiele rdzy (może nie tak wiele ale jest troche :/). Jakiś środek? Jak już usunę tą rdzę, to czym popsikać / smarować, aby znowu się nie osiadła?

4. Wiele zardzewiałych śrub, nakrętek itp. I znowu jakiś środek potrzebuje

5. Czyszczenie na połysk (nie chodzi mi o polerowanie). Tylko np żeby schowek, był ładny czarny, a nie jakiś wyblakły (kolega mi mówił o jakiś środku "Plak" do połysku).

6. Polerowanie silnika. Co jeszcze można tak wypolerować?? Czy np jak tłumik jest w dobrym stanie (chrom) to mogę go posmarować pastą polerską "automax" aby się znowu błyszczał? Po prostu chcę, aby niektóre elemnty świeciły mi isę jak wasze silniki Razz. Raczej narazie nie będę rozbierał silnika, więc go nie będę polerował Razz



Nie krzyczcie na mnie bo na prawde nie wiem takich badziewii. :/
Licze na rzetelność Razz dzięki!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pią 14:08, 26 Cze 2009    Temat postu:

1 dokladnie tak jak piszesz ;D
2 chrom w sprayu to kit ! lepiej oddac do chromowania tylko to kosztuje ;/
3 ostatnio jest ciagle poruszany ten temat jest gdzies na forum tam jest wszystko opisane Smile
4 wymien je na nowe:PP
5 ja nakladam paste do polerowania lakieru samochodowego i jade Wink
6 wszystko co aluminiowe, chromu nie radze szlifowac Laughing zedrzesz go pasty jak juz albo jakiegos srodku do chromu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Pią 16:05, 26 Cze 2009    Temat postu:

1) Na moje to im większa zębatka tym lepsze przyspieszenie a v max może troche ;P
2) Chrom w sprayu to ci długo nie potrzyma i kijowato wygląda Very Happy
3) Pasta ATA i papier ścierny, albąoryginalną coca-colą polej
4) WD 40
5) Wedle uznania ( od wyboru do koloru ) Razz
6) No pewnie, że możesz, ale wystarczy go preparatem czyszczącym umyć ( ja używam w piance, jest to niemiecki preparat ) Razz
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pią 19:12, 26 Cze 2009    Temat postu:

Co do 6 punktu, to jak byłem torche benzyny kupić, to koleś mi mówił, że jak kiedyś miał trabanta, to miał specjalny płyn do czyszczenia gaźników (kupywał u nas na stacji paliwowej, teraz już nie ma) i jak się wymyło w tym płynie, to się świecił jak nowy.

Co do 1 to tą zębatkę chyba szybko zmienię bo się chyba dłużej na 1 i 2 rozpędza bo na 1 to może mi leci 5-6km/h :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Pią 19:17, 26 Cze 2009    Temat postu:

Ale pamiętaj na rdze najlepsza jest Coca-Cola rozpuści rdze bez problemu Razz
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Sob 19:49, 27 Cze 2009    Temat postu:

No więc tak.
1. W niedziele kupuję coca cole trochę wypije i trochę poleje (wystarczy polać nie musi ciągle być w coli?).
2. Dokańczam moje dzieło elekryczne
3. Jeżeli i Cola nie da rady, to papier ścierny w ruch i jazda! (jaki gruby najlepiej? chyba grubszy jakiś nie? i potem wodnym, dokończyć dzieło xD)
4. Troszeczke przejade papierem silnik (mam takie brudne kapy, co zwykłą szmatą nie zjadę, i nóżka do zmiany biegów wygląda fatalnie.
5. Poszukam zębatek zdawczych, oraz postaram się o kilka chromowanych rzeczy (nowe).

I potem cały dzień cieszę się z jazdy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 9:16, 28 Cze 2009    Temat postu:

Hmm , musi być w coli , a w sumie nie lepiej pozmieniać te zardzewiałe śruby i nakrętki ? Pamiętaj też że jak grubym papierem pojedziesz to zrobią się rysy nad którymi zajefajnie będziesz musiał się napocić drobnym papierem na wodę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin