Jawka 50 w innym wydaniu ;)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 18:34, 16 Sie 2011    Temat postu: Jawka 50 w innym wydaniu ;)

Witam.

Może to nieodpowiedni dział na to ale innego nie widziałem jeżeli zły to prosze przenieść we właściwy.

a więc mam do was parę pytań itp.

otóż mam zamiar zrobić coś takiego. Czyli Rama np. z jawki następnie wsadzić do niej silnik z mini crossa, itd. i tu jest problem bo ją taki słaby silnik nie rozbuja/udźwignie.
ale jeżeli dam taki oto gaźnik 2t to będzie miało więcej mocy ?
Kod:
http://allegro.pl/gaznik-2-t-cpi-popcorn-keeway-focus-f-act-zipp-i1731920146.html
może to być też zły gaźnik i będzie miał mało mocy ale można też jakiś jeszcze lepszy wstawić Wink ale i to ciekawe czy ją uciągnie i w mini crossie to ten silnik pracuje z małą zębatką z tyłu ale jak ja bym wstawił trochę większy to dałby radę ? i jeszcze jakiś wydech spawak aby więcej mocy miała Wink

co jeszcze polecacie zrobić aby taki silnik upchał jawkę ? czyli co dokupić aby więcej miał mocy itp.

i jak zrobię lekką dziurę w dysze paliowej ?

tutaj dam wam zdjęcie tego silnika



Dzięki z góry i myślę że mnie każdy zrozumie co chce zrobić Wink

Pozdro Laughing



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JawaMustang dnia Wto 18:44, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9827
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupiec

PostWysłany: Wto 19:10, 16 Sie 2011    Temat postu:

Do zwiększenia mocy to big bore, a gaźnik z simsona ale nie wkładaj tego chińskiego dziadostwa, bo to się psuje i tylko jawkę zniszczysz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 19:11, 16 Sie 2011    Temat postu:

Nie podałeś nam nazwy tego silnika albo chociaż jego parametrów. Jeśli ma ponad 3 km to lekko jawke uciągnie, ale jeśli ma mniej to krucho. Orginalny silnik 223 jest w sam raz, ale jeśli wstawi się takie coś. Druga kwestia to zamocowanie tego silnika jeśli umiesz posługiwać się spawarką to to zrobisz, ale jeśli nie to nawet bym się za to nie brał. Trzecia kwestia to koszta, jeśli masz taki niepotrzebny silnik i jawkę to śmiało możesz przerabiać, ale jeśli masz to zamiar kupować i bawić się w to, to nie wiem czy cel nie przerośnie środków i czy opłacalność będzie jakaś w ogóle.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:19, 16 Sie 2011    Temat postu:

żaden inny silnik nie tylko ten.


co do parametrów to niemam bo nigdzie nie piszą.

przyspawać by dało radę albo jakoś zamontowac inaczej Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 19:28, 16 Sie 2011    Temat postu:

A mógłbyś podać nazwę tego silnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:37, 16 Sie 2011    Temat postu:

Przeciez masz zdjęcie tego silnika w 1-wszym poscie. Najzywklejszy silnik z pocketa gdzie po 2 ruszeniach z wagą ramy jawki spali sie sprzegło a wał wyjdzie bokiem. Lepiej zainwestować te 200zł w tuning silnika jawki, za taką kasę mozesz mieć nawet pare KM więcej.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 19:53, 16 Sie 2011    Temat postu:

jak autor oczekuje linczu to niech się bawi, jak rama jest cała i nie była nigdy cięta to po co się nad nią pastwić ze spawarką? Lepiej zrobić tuning, wyspawać swoją ramę albo wyczaić od czegoś nowszego albo taka która już była cięta.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto 21:15, 16 Sie 2011    Temat postu:

ja tam nic nie mam przeciwko takim przeróbkom, ale już na pierwszy rzut oka ten silnik zajeżdża trochę badziewiem, moim zdaniem oryginalne jest piękne....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Śro 6:35, 17 Sie 2011    Temat postu:

A jeśli chcesz zwiększyć moc, ale jak już wyciśniesz ze silnika max to spróbuj "lekko odchudzić swój bolid" po prostu powyrzucaj zbędne części. Zgadzam się z poprzednikami skoro konstruktor stworzył silnik od jawy to i przystosował do niego ramę tak aby dawała maksymalne osiągi więc jeśli masz niepociętą oryginalną ramę to nie tnij jej tylko jak masz włóż silnik jawowski bo ten zestaw na pewno wytrzyma o wiele dłużej.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 8:01, 17 Sie 2011    Temat postu:

Aha spoko czyli ten silnik długo nie potrzyma ;/ no to nic mi nie zostaje jak sprzedać tą jawkę ;-/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Śro 9:05, 17 Sie 2011    Temat postu:

Nikt nie mówi, że nie potrzyma tylko musisz znać jego moc tak jak napisał Pieczer jeśli będzie miał więcej niż 3 KM to uciągnie. Tylko pozostaje kwestia jak długo pochodzi.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 13:36, 17 Sie 2011    Temat postu:

No na tych mini crossach piszą że ma 4 km ale czy to prawda to niewiem ;-\

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 14:23, 17 Sie 2011    Temat postu:

Ja powiem wprost, nie chciał bym w pobliżu zobaczyć takiej wydumki, ani to ładne, ani to praktyczne, ani to mocne ani to oryginalne. Jednym słowem do d* to tak jak z Junaka zrobić choppera w chwili obecnej...

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JawaMustang
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 7:57, 21 Sie 2011    Temat postu:

Moskit-nie chodzi o to co byś nie chciał widzieć ale ty nie będziesz widzieć Wink tylko ja. Mam taki silnik i ramę w domu to może bym coś zrobił użytecznego z nich Wink cylidner do szlifu a w tym silniku dać remont kapitalny Wink trochę dotrzeć i z tym wszystkim by pojechał może nie ?

jeszcze jakieś lekkie części czyli bak itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 12:24, 21 Sie 2011    Temat postu:

Jaki cylinder chcesz oddać do szlifu? Ten z pocketa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin