Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 18:34, 16 Sie 2011 Temat postu: Jawka 50 w innym wydaniu ;) |
|
|
Witam.
Może to nieodpowiedni dział na to ale innego nie widziałem jeżeli zły to prosze przenieść we właściwy.
a więc mam do was parę pytań itp.
otóż mam zamiar zrobić coś takiego. Czyli Rama np. z jawki następnie wsadzić do niej silnik z mini crossa, itd. i tu jest problem bo ją taki słaby silnik nie rozbuja/udźwignie.
ale jeżeli dam taki oto gaźnik 2t to będzie miało więcej mocy ?
Kod: | http://allegro.pl/gaznik-2-t-cpi-popcorn-keeway-focus-f-act-zipp-i1731920146.html | może to być też zły gaźnik i będzie miał mało mocy ale można też jakiś jeszcze lepszy wstawić ale i to ciekawe czy ją uciągnie i w mini crossie to ten silnik pracuje z małą zębatką z tyłu ale jak ja bym wstawił trochę większy to dałby radę ? i jeszcze jakiś wydech spawak aby więcej mocy miała
co jeszcze polecacie zrobić aby taki silnik upchał jawkę ? czyli co dokupić aby więcej miał mocy itp.
i jak zrobię lekką dziurę w dysze paliowej ?
tutaj dam wam zdjęcie tego silnika
Dzięki z góry i myślę że mnie każdy zrozumie co chce zrobić
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JawaMustang dnia Wto 18:44, 16 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damian9827
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupiec
|
Wysłany: Wto 19:10, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Do zwiększenia mocy to big bore, a gaźnik z simsona ale nie wkładaj tego chińskiego dziadostwa, bo to się psuje i tylko jawkę zniszczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 19:11, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie podałeś nam nazwy tego silnika albo chociaż jego parametrów. Jeśli ma ponad 3 km to lekko jawke uciągnie, ale jeśli ma mniej to krucho. Orginalny silnik 223 jest w sam raz, ale jeśli wstawi się takie coś. Druga kwestia to zamocowanie tego silnika jeśli umiesz posługiwać się spawarką to to zrobisz, ale jeśli nie to nawet bym się za to nie brał. Trzecia kwestia to koszta, jeśli masz taki niepotrzebny silnik i jawkę to śmiało możesz przerabiać, ale jeśli masz to zamiar kupować i bawić się w to, to nie wiem czy cel nie przerośnie środków i czy opłacalność będzie jakaś w ogóle.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:19, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
żaden inny silnik nie tylko ten.
co do parametrów to niemam bo nigdzie nie piszą.
przyspawać by dało radę albo jakoś zamontowac inaczej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 19:28, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A mógłbyś podać nazwę tego silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:37, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Przeciez masz zdjęcie tego silnika w 1-wszym poscie. Najzywklejszy silnik z pocketa gdzie po 2 ruszeniach z wagą ramy jawki spali sie sprzegło a wał wyjdzie bokiem. Lepiej zainwestować te 200zł w tuning silnika jawki, za taką kasę mozesz mieć nawet pare KM więcej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 19:53, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jak autor oczekuje linczu to niech się bawi, jak rama jest cała i nie była nigdy cięta to po co się nad nią pastwić ze spawarką? Lepiej zrobić tuning, wyspawać swoją ramę albo wyczaić od czegoś nowszego albo taka która już była cięta.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 21:15, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja tam nic nie mam przeciwko takim przeróbkom, ale już na pierwszy rzut oka ten silnik zajeżdża trochę badziewiem, moim zdaniem oryginalne jest piękne....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Śro 6:35, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A jeśli chcesz zwiększyć moc, ale jak już wyciśniesz ze silnika max to spróbuj "lekko odchudzić swój bolid" po prostu powyrzucaj zbędne części. Zgadzam się z poprzednikami skoro konstruktor stworzył silnik od jawy to i przystosował do niego ramę tak aby dawała maksymalne osiągi więc jeśli masz niepociętą oryginalną ramę to nie tnij jej tylko jak masz włóż silnik jawowski bo ten zestaw na pewno wytrzyma o wiele dłużej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 8:01, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Aha spoko czyli ten silnik długo nie potrzyma ;/ no to nic mi nie zostaje jak sprzedać tą jawkę ;-/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Śro 9:05, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nikt nie mówi, że nie potrzyma tylko musisz znać jego moc tak jak napisał Pieczer jeśli będzie miał więcej niż 3 KM to uciągnie. Tylko pozostaje kwestia jak długo pochodzi.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 13:36, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
No na tych mini crossach piszą że ma 4 km ale czy to prawda to niewiem ;-\
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 14:23, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja powiem wprost, nie chciał bym w pobliżu zobaczyć takiej wydumki, ani to ładne, ani to praktyczne, ani to mocne ani to oryginalne. Jednym słowem do d* to tak jak z Junaka zrobić choppera w chwili obecnej...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JawaMustang
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 7:57, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Moskit-nie chodzi o to co byś nie chciał widzieć ale ty nie będziesz widzieć tylko ja. Mam taki silnik i ramę w domu to może bym coś zrobił użytecznego z nich cylidner do szlifu a w tym silniku dać remont kapitalny trochę dotrzeć i z tym wszystkim by pojechał może nie ?
jeszcze jakieś lekkie części czyli bak itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 12:24, 21 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jaki cylinder chcesz oddać do szlifu? Ten z pocketa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|