Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marianek319
Nowy
Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:43, 15 Gru 2009 Temat postu: jawka |
|
|
witam
czy można zamontować do jawki cewkę ładowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 12:54, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
i co nia chcesz jadowac ? - mozg ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 16:32, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
po pierwsze nazywaj tematy tak jak powinny sie nazywać a po drugie raczej nie, bo gdzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:44, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz miec ladowanie to zrob z 2 cewek swietlnych i wtedy do aku. (Oczywiscie jakis uklad Greatza albo inny prostowniczek).
Ale po co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 18:52, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
np po to by mieć zapłon bateryjny i aby aku się ładował sam z silnika a nie co jakiś czas z prostownika, trzeba wtedy przewijać cewki cieńszym drutem by dawały mniejszy prąd bo inaczej w trasie po 10km by ci w aku się gotowało oprócz tego mostek gratza lub goyowy [link widoczny dla zalogowanych] i inne pierdy wystarczy poczytać w google jest tam tego dużo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 13:03, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 8:35, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z kolegą bergu kolega miał ten zapłon bateryjny i jeżeli chcesz robić taki zapłon to nie polecam kolega kupił ogara z takim zapłonem i więcej go pchał niż jeździł jak mu aku padło to kaplica już pchał nawet po długim postoju w garażu już był potrzebny prostownik i powiem był u mechanika ten założył zwykły zapłon i teraz kolega już długo jeździ )) oczywiście może jak nowe aku i cewki to jest dobrze ale to tylko do czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 16:31, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ja właśnie chce zrobić zapłon bateryjny bo mam problemy z oryginałem, a zawsze można zostawić starą instalke i jak co to przenieniasz kable na cewce zapłonowej i jedziesz bez świateł: [link widoczny dla zalogowanych] ale byle że dojedziesz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Śro 11:33, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Czw 22:32, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
lepszy jest ten co jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|