Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pon 14:12, 17 Wrz 2012 Temat postu: Jaki motor |
|
|
Siemka wszystkim, mam nurtujące mnie pytanie, otóż, w najbliższym czasie kończę kapitalkę jawki, będę ją sprzedawał, więc chce sobie kupić coś lepszego. I moje pytanie brzmi, czy kupić sobie Simsona S51 lub S53 z kierunkowskazami i wszystkim, enduro, czy jakiś cross do 2000 zł chiński czy jakie one tam są.
Proszę o odpowiedzi, jaki silnik lepszy, co będzie wytrzymalsze, co szybsze itp
osobiście chciałbym crossa z wyglądu ale Simson ma lepszy silnik podobno. chodzi mi o ogolną specyfikacje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sikorek dnia Pon 14:15, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:25, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak nie interesujesz się zabytkami to szukaj jakiegoś enduro starszego, jakiś japończyk jak znalazł, chiński kross się rozpadnie, rozumiem że pojazdy wyżej jak motorower Cie nie interesują bo w 2000 mozna juz kupić 500ccm na chodzie z papierem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 19:22, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
DT LC2, MTX, itp. Do 2000 zł powinieneś co wyrwać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Pon 20:34, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie ją uwielbiam zabytki tylko kurcze mi się crossy podobaja, i mam dylemat, ją bym z chęcią kupił simka ale takiego, ala cross bo wiem jaki simek silnik. A i właśnie ile tak ok. Jedzie simek k/h 50ccm?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sikorek dnia Pon 20:35, 17 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 5:11, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
65 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek205
Początkujący
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 15:07, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jest dużo przerobionych simsonów enduro na ala cross
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Wto 18:06, 18 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
więc właśnie oto mi chodzi tylko, znaleśc nie moge ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Czw 7:44, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Lepiej szukaj jakiegoś starszego japońskiego enduro, dużo lepiej tym pośmigasz niż na nawet dobrze przerobionym simsonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13:40, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
do moich propozycji dochodzi jeszcze suzuki ts 50 i aprila rx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Czw 15:16, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
dav6030
Dzięki za propozycje spodobały mi sie tylko ile tak wyciąga ta aprilla i suzuki?
bo własnie o takie enduro mi chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:45, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie miałem z nimi styczności jeśli chodzi o jazdę, mój kolega ma aprile rx i sobie chwali, mówi że ma jakieś 11 koni ? Nie wiem czy to prawda do tego chłodzone cieczą. Suzuki hmm... sam nie wiem. Moje inne propozycję patrz trzeci post od góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Czw 17:12, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki, wielkie czytałem troche, i wydaje się bardzo dobre, chyba się skusze czytałem że jednemu gościowi do 95km/h leci ale nie pamiętam jaka poj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 18:07, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Więc tak podobają ci się starsze motory więs kup simka bo te wszystkie chińskie crossy się za raz rozpadną co prawka japończyki pochodzą także długo ale remontu sam temu nie zrobisz chyba że się dobrze znasz asimek.. Więc tak ja ci radzę kupić simka enduro (1500-2000zł), przerobić go jeszcze trochę aby wyglądał jak prawdziwy enduro, wymienić stare części na ;wał s70 z wypełniaczami, cylek 70/4 , gaźnik amal 21mm, tłumik Leo Vince lub FI32 kosz sprzęgłowy s70, zapłon dacati energia, wymienić łożyska koszt około 1200zł + koszt simsona więc +- 3000zł ale opłaca się wygląd bardzo ładny v-maź 110km/h no i przede wszystkim totocykl zabytkowy jeszcze jak byś chciał to skrzynia 5 biegów i można jeździć z tym remontem też byś sobie boradził bo jak zrobiłeś kapitalke jawce to czego nie simkowi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:24, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
o japier, co ty tak z tym simsonkiem, to są tak naprawdę złomy, 70/4 i 110 km/h śmieszny jesteś, 90/4... może by dało radę do tego skrzynia 5 itp. Do tego za aprilia przemawia chłodzenie cieczą, 6 biegów. Do tego gdy wstawisz do ów aprili cylinder 70 to masz ok 15km. Czyli trzy simsonki, lub kilka jawek :F
A dlaczego remontu ma sam nie zrobić ? Japończycy mają inne gwinty, albo śruby a może przykręcają wszytko na śruby ze trójkącikiem zamiast na krzyżaka ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 21:23, 21 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
dav6030 napisał: | o japier, co ty tak z tym simsonkiem, to są tak naprawdę złomy, 70/4 i 110 km/h śmieszny jesteś, 90/4... może by dało radę do tego skrzynia 5 itp. Do tego za aprilia przemawia chłodzenie cieczą, 6 biegów. Do tego gdy wstawisz do ów aprili cylinder 70 to masz ok 15km. Czyli trzy simsonki, lub kilka jawek :F
A dlaczego remontu ma sam nie zrobić ? Japończycy mają inne gwinty, albo śruby a może przykręcają wszytko na śruby ze trójkącikiem zamiast na krzyżaka ? |
Mówisz że simek to złom...
http://www.youtube.com/watch?v=fHpevLa2pfY
Luknij sobie, nie chodzi mi tutaj o wygląd bo akurat on pozostawia wiele do życzenia, ale o silnik..
Na pewno sporo kasy i roboty to kosztowało, ale te markowe 50-tki, które pierdzą a nie jadą, nie mają z tym simem szans.
Wystarczy nawet popatrzeć na wyścigi simków przerobionych na crossy.
Jeśli ktoś by chciał można się pokusić o zaprojektowanie i wykonanie centralnego amorka na tył bo przod nie jest taki zły w simsonach.
Oczywiście porównując np, dt i simacza w dt przemawia rama, jej zawieszenie,ale co byśmy nie wybrali i tak będzie trzeba (no chyba że chcecie się turlać) grzebać w silnikach żeby miało to jako tako jeździć.
Takie moje zdanie, a co do autora, skoro lubisz starsze motory/motocykle może zaopiekuj się simsonem i go przerób "pod siebie". Tylko bez Agrotuningu i z głową, a może wyjść całkiem niezły szerszeń
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|