Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 12:24, 16 Lip 2006 Temat postu: Jaka mieszanka, przerwa i wyprzedzenie zapłonu |
|
|
Wtam! Jaką według waszych doświadczeń należy robić mieszankę? Jak należy ustawić zapłon,, aby chodził jak najlepiej? Chodzi mi o wasze doświadczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:33, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja mam mieszankę 1:33
zapłon 1,6mm przed ZZ
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaliber 44
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 14:02, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja leje 30 ml. mixolu na 1 litr paliwa.
__________________________________________
może sie przyda. Jawa 50 lub ogar 200.
skok tłoka 44mm
średnia cylindra 38mm
obroty max 4500obr/min
pojemność skokowa 49.9 cm sześciennych
dop obciążenie .. 160 kg <dwie osoby>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pią 16:47, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja leje 1:40 przerwa 3mm a wyprzedzenie mam 1.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pią 16:48, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
macio_tcz> chciałeś napisać-przerwa 0,3 mm:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pią 17:00, 21 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
jop sorki za pomylke dzieki ser hedelix
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartekk
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 17:28, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a ja nie umiem przeliczać mieszanki.
Dzisiaj kupiłem olej (czerwony do silników dwusuwowych, preferowany do pilarki stihl) jest na nim napisane 1:50 ja mam dokładnie 4,88 litra benzyny. Mój motor to ogar 200. Z tego co czytałem powinno się lać 1:25 a w okresie docierania 1:30. Ile mam tego oleju wlać ? Na oleju pisze 0,1L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 6:38, 18 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
obliczanie jest proste liczysz proporciami
1 25
x 4,88 mnożysz na krzyrz x=1*4,88/25=0,1952ml w zaokrąglemniu 195ml oleju
ja leje 1:30 olej lux wyprzedzenie 1,5 a przerwy nie mierzyłem :p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Sob 6:39, 18 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alek20
Początkujący
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:51, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A ja przerwa 0.4mm zapłon 1.8mm i mieszanka 1:30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qzco
Nowy
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nakło
|
Wysłany: Śro 13:12, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,mam jedno pytanko, mam ogara 200, wlałem do pustego baku 2,2 litra, do paliwa dodałem 50 ml i mi kopci. Czy to źle czy dobrze?? Czy może tak powinno być? A jest możliwość ze każdy motor ma swoją odpowiednia ilość oleju w mieszance,ile powinien dostawać?
Staraj się nie odkopywać tak starych tematów! Na ten przypadek narazie przymykam oko.
~macq
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 15:12, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A czy mocno ci kopci.
Ja to mam zapłon n 1,9mm a platynki 0,4mm a olej leje 1:30
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qzco
Nowy
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nakło
|
Wysłany: Czw 14:29, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no dosyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Śro 22:47, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy nie dostane kolejnego ostrzezenia o odnawianie tematu ale wam napisze.A wiec tak
dzisiaj sie tak zlozylo ze akurat skonczylem skladac silnik i ustawialem zaplon i co najfajniejsze odpalil za 2 razem po calkowitym rozebraniu silnika na czesci pierwsze.A wiec zaczynamy od zdjecia prawego dekla i glowicy,nastepnie luzujemy srubke przy przerywaczu i szczelinomierzem ustawiamy przerwe na 0,4 mm (tlok ma byc w swoim najwyzszym polozeniu) dokrecamy srubke,potem sufmiarka cofamy tlok o 3mm i miedzy platynkami ma przechodzic kartka (kawalek jakiejkolwiek gazety) jesli nie przechodzi to luzujemy 2 srubki przytrzymujace ta duza czesc co naklada sie na magneto zapomnialem nazwy xD no ale wiecie o co chodzi ;p iobracamy tym az do pozadanego momentu gdy kartka bedzie sie elegancko przesuwac potem wszystko dobrze dokrecamy i wycieramy z kurzu.to jest wersja ustawienia zaplonu do niedlawionego silnika jesli macie dlawiony nic nie ruszane to tlok musicie cofnac o 2 mm a nie o 3mm i bedzie git u mnie pieknie cyka pzdr mysle ze pomoglem komus sr za ort.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez [Pro][Boszcz] dnia Śro 22:49, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Czw 6:04, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[Pro][Boszcz] napisał: | Nie wiem czy nie dostane kolejnego ostrzezenia o odnawianie tematu ale wam napisze.A wiec tak
dzisiaj sie tak zlozylo ze akurat skonczylem skladac silnik i ustawialem zaplon i co najfajniejsze odpalil za 2 razem po calkowitym rozebraniu silnika na czesci pierwsze.A wiec zaczynamy od zdjecia prawego dekla i glowicy,nastepnie luzujemy srubke przy przerywaczu i szczelinomierzem ustawiamy przerwe na 0,4 mm (tlok ma byc w swoim najwyzszym polozeniu) dokrecamy srubke,potem sufmiarka cofamy tlok o 3mm i miedzy platynkami ma przechodzic kartka (kawalek jakiejkolwiek gazety) jesli nie przechodzi to luzujemy 2 srubki przytrzymujace ta duza czesc co naklada sie na magneto zapomnialem nazwy xD no ale wiecie o co chodzi ;p iobracamy tym az do pozadanego momentu gdy kartka bedzie sie elegancko przesuwac potem wszystko dobrze dokrecamy i wycieramy z kurzu.to jest wersja ustawienia zaplonu do niedlawionego silnika jesli macie dlawiony nic nie ruszane to tlok musicie cofnac o 2 mm a nie o 3mm i bedzie git u mnie pieknie cyka pzdr mysle ze pomoglem komus sr za ort. |
Nabijanie postów na 100000% dużo lepiej jest to opisane tutaj:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 7:05, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
I od kiedy ustawiamy na 3mm. Na odławionym ustawia się od1,8mm-2mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|