Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 14:59, 20 Lut 2011 Temat postu: Jak silnik będzie chodził na polskim zestawie? |
|
|
Mam takie pytanie do wszystkich , Jak mam nowy polski cylek ale tłok czeski nowy 2 pierścieniowy wraz ze stworzniem i pierścieniami to to będzie chodzić jak na czeskim cylku;d czy nie
Nauczycie się w końcu dawać poprawne nazwy tematom?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 15:10, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
to zależy tak samo na pewno nie......... tzn chodzi mi o wytrzymałość jedno z dwóch czyli tłok potem powinien dobrze się sprawować no i on nie powinien uszkodzić cylindra także na razie powinien chodzić okaże się w praktyce ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 16:40, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
podejrzewam ze może ciut gorzej chodzić z powodu mniejszych kanałów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 17:11, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kanały powiększyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 18:48, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Te polskie cylindry to najgorszy złom z jakim miałem do czynienia po 2 miesiącach jazdy mogłem wsadzić tam tłok na 2 szlif trwałość na pewno będzie mniejsza niż na czeskim cyl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 13:54, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
TO mówisz że lepiej starego czeskiego cylka do szlifu dac i dokupić czeski tłok nowy tak będzie lepiej tak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz222222 dnia Wto 13:56, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Wto 15:59, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
O niebo lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 18:08, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
na polskim nie tylko są mniejsze okna, jest również wydłużona ta szyjka w cylindrze na która zakłada się głowicę, przez co jest mniejsza kompresja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Wto 18:54, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Rób na czeskim szlifa , bo będzie lepiej na nim chodzić . W końcu wiem co ci sprzedałem . Ten polski jest taki sobie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|