Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 6:16, 21 Wrz 2007 Temat postu: jak podnieść iglice? |
|
|
Pytanie jak w temacie: jak się podnosi iglicę?
Oczekuje jasnego wytłumaczenia, fajnie by było jakby były zdjęcia, ponieważ oglądałem cały gaźnik cm po centymetrze i nie znalazłem nic co można regulować poza śrubą na sprężynce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 8:48, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
A więc postaram sie opisac CI krok po kroku o co biega :
1. W miejscu gdzie linka od gazu przchodzi do gaźnika , jest taki dekielek z wypustkami dokoła , musisz to odkręcić jesli to odkrecisz wyciagniesz to do góry , to na koncu linki masz przepustnice ( taki siwy owal ).
2. Musisz wypiąć linkę , po wypieciu bedziesz mial ten dekielek [czyt 1 punkt ] sprężyne , przepustnice , i taki jakby złoty pręcik z naciętymi rowkami ( to wlasnie jest iglica ) na iglicy w tych wycietych rowkach umieszczasz blaszkę powinna ona sie znajdowac na iglicy w zaleznosci od tego ile twoj motór potrzebuje paliwa , na ten rowek musisz ustawic
pierwszy rowek od dołu - jawka dostawac bedzie najwiecej paliwa
pierwszy rowek od góry - jawka dostawac bedzie malo paliwa
Mysle ze jusz kumasz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:22, 21 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ok, jutro na działce spróbuje i napisze o rezultatach, bo wpierw musze przejechać 30 km na działke z poznania i tam będę kombinował dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 20:35, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
dobra, podniosłem oglicę-przesunąłem o jeden rower w dół (mam 4 rowki), dobrze zrobiłem? Ogólnie to rozkręciłem gaźnik na części pierwsze, przeczyściłem wszystko, dysze itp i dokonałem wstrząsającego odkrycia.... okazało się, że króciec jest dławiony. Za tydzień jadę się tym zająć i tu mam parę pytań, żeby nie zakładać nowego tematu:
Jakie podstawowe przeróbki mogę wykonać? Nie mam tu na myśli planowania głowicy czy poszerzania kanałów w cylindrze bo nie jestem tego w stanie sam zrobić.
Myślę jednak o odławieniu króćca, wypolerowaniu cylindra w środku, założeniu większych dysz (no właśnie, jakich? jakie kupić?) i rozwierceniu gaźnika, tylko niewiem jak to zrobić
Co sądzicie o moich zamiarach? I jak wykonać polerkę cylidra?
PS po przeczyszczeniu gaźnika, wyregulowaniu itp lepiej się wkręca na obroty, bo wcześniej mulił na 3 niemiłosiernie. Mam świece iskra f95.
Ogólnie to w regulacji gaźnika (metodą prób i błędów) miałem raz w dłuższej przejażdżce, ze jak jechałem i docisnąłem manetkę do końca to sie zwalniał, natomiast jak trochę popuściłem to miał moc i przyspieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 21:13, 22 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
O tym masz pełno tematow jusz jak przerabiać i sie nie narobić ;p
jesli Ci muli na pełen manetce odkręconej ;d to za mało paliwa jeszcze )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:21, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a rowek na samym dole. A może mi się popieprzyło i żeby było więcej paliwa to nie o rowek w dół tylko o rowek do góry? Bo ja miałem na 3 rowku od góry (krótszej części iglicy) i dałem na 4 rowek. A może powinienem większe dysze dać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 17:49, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no to poziom paliwa zwiększyłes. zobacz blaszke w gaźniku przy zaworku pływaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:25, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
a co to pływak?
a może poprostu to dlatego, że oddławiony kruciec nie jest? Mniejsza ilość mieszanki do cylindra idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 18:46, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jak rozkręciłeś gaxnik to jest tam takie małe zółte gówienko z igielką na końcu taka banka no kurde cos jak spławik do wędki i on siedzi w gaźniku. i w tej komorze w górnej częsci jest zaworek i on jest z blaszka odegnij ta blaszke lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 19:19, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ok. teraz w sobotę zabieram się wogule za oddławienie jawki. A co sądzicie o kupnie większych dysz?
Wogule myślę nad opracowaniem małej turbiny do ogara. Jedynym problemem jest dławienie się silnika z powodu zbyt małej ilości benzyny w mieszance, jednak jakby ustawić tą mini turbinę na pewien zakres obrotów problem by się rozwiązał. No właśnie, tylko lepiej na niskie czy wysokie obroty? To jest narazie czysta teoria. Jako wiatrak wykorzystał bym boxowe chłodzenie od intela. Krótkie łopatki i dosyć wysokie obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 20:28, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
hehehe. nie da rady łopatki turbiny w silnikach kręcą sie ok 15 000 obr/min a nie 600
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:44, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Sorber dodaj jeszcze jedno zero do prędkości turbiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 21:03, 23 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
acha no to na pewno wiatraczek z kompa nie da rade chocbys mu nie wiem jkaie napiecie dał prędzej spalisz silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 6:00, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no ten silnik ma 6 000 obrotów gdyby zamontować taką turbinę z 150 000 obrotów to ogar nawet by nie odpalił, a turbina by nawet nie drgneła (zasilana jest spalinami). Ja myślę o mniejszej wersji zasilanej z akumulatora, która dawała by chociaż troszkę odczuwalną różnicę. To ma być taki bardziej eksperyment, tylko zapewne po założeniu takiej mini turbiny mieszanka by miała za mało beny, zgadza się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 12:54, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no mniej ale by chyba działało. nie wiem dokładnie bo w turbospęzarke nie bawiłem sie ale odpusc sobie ten pomysł.
kto ci powiedziałze ten wiatrak ma 6000 rpm ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|