Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 8:22, 08 Sty 2010 Temat postu: GRUNTOWNY REMONT- PORADZCIE |
|
|
Siema. Jest taka sprawa pod koniec tego sezonu na zime robie gruntowny remont. I teraz jak mam cylinder w domu pseudo 60 i tłok (cały zestaw). Mi nie chodzi o moc i moment obrotowy, ale chce żeby ogar mi długo służył, a z tego co słyszałem to te 60cm3 jest do kitu. I czy może dać oryginalny cylinder do szlifu?
A z wałem to co mam kupić cały nowy? czy ten oryginał do regeneracji, albo nowy czeski? musze wiedzieć.
Radzcie jak najwięcej, piszcie jakie macie doświadczenia z tymi częściami.
Moge przyjąć też kilka rad na temat ogólnego remontu.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Pią 13:24, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o cylinder oryginalny to możesz zrobić szlif jeśli jest to nominał. A co do wału to najlepiej jak byś kupił ten czeski. Taniej wyjdzie ci regeneracja niż zakup nowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pią 15:14, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
60 jest ok sam śmigam i polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pią 15:40, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz to i 60 możesz dać.
Ludzie piszą że są do kitu a jak go dobrze dotrzesz to będzie taki sam jak czeski.
Dokładnie nie wiem bo nie mam ale chyba kupie.
A wał to lepiej kupić nowy.
Ogólnie remontu:
Powymieniaj wszystkie łożyska, wszystkie uszczelki, filtry i takie duperele.
Opony i dętki sprawdź czy są dobre.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Pią 15:44, 08 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 16:33, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ja radził bym ci dać czeskie 50 jeżeli muwisz że chcesz by ci długo służył bo 60 to wieksza pojemność z czym się wiąże większe spalanie szybciej się grzeje no i co najważniejsze szybciej zużywa ja bym dał 50 cylinder czeski ten wał bym dał do regeneracji łożyska nowe simeringi tarcze sprzęgłowe i wtedy dobrze dotrzeć i będzie służyć długo:)PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Sob 10:21, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pawlo300 nie prawda 60 wcale nie jest gorsza od 50 ja jeżdzę już bardzo długo na 60
i nie ma różnicy w użytkowaniu tylko jest mocniejszy i troszkę szybszy niż 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brodaty22
Nowy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:30, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
witam
mam pytanie dotyczące silnika jawki 50 (kaczki)
co radzicie??
-kupić cylinder, tłok(komplet) 60ccm
-kupić tłok i jezdzić na starym cylindrze 50ccm
i czy przy zmianie cylindra nie musze zmieniać głowice bo czytałem że nie trzeba ale wole jeszcze zapytać....
wielkie dzięki
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 18:36, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jeżeli masz cylinder w dobrym stanie to po co zmieniać, wystarczy tłok z pierścieniami, nie, głowica moze zostać stara
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brodaty22
Nowy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:36, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki kolego najbardziej nie byłem pewien tej głowicy....
zdrówka życzę....
jakbyście mogli jeszcze podpowiedziec jak wyczyścić bak w środku??
będę wdzięczny i z góry wielkie dzięki
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brodaty22 dnia Wto 20:43, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 21:12, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wsypujesz kamyków, lub nakrętek do środka, wlewasz odrdzewiacz, trzepiesz tak parę dni,wiesz, potrzep 3 min odstaw na pare godzin i znowu, potem wylej, wypłucz ropą i można śmigać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brodaty22
Nowy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:20, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki kolego
jakbyś potrzebował pomocy to pisz....może coś doradze....
a nie wiesz czy do jawki 50 pancerki (kaczki) musi być linka tylnego hamulca czy może być jakiś drut czy coś w tym stylu??
kupiłem jawkę a właściwie resztki i postanowiłem ją odremontować
mam wszyskie obudowy itp. jeszcze tylko ten cylinder, łożyska do silnika i wszystkie linki
pozdrawiam
dzięx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 19:21, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
musi być linka, taka króciutka, jakbyś potrzebował części, czy nawet całej pancerki z papierami to służę uprzejmie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 7:27, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Profi napisał: | wsypujesz kamyków, lub nakrętek do środka, wlewasz odrdzewiacz, trzepiesz tak parę dni,wiesz, potrzep 3 min odstaw na pare godzin i znowu, potem wylej, wypłucz ropą i można śmigać |
Trzepiesz xDDDD Padam z tego tekstu xD Możesz liczyć na naszą pomoc,bo widać,jesteś nowy. Każdy z nas był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusiu175
Wymiatacz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Perła
|
Wysłany: Pon 17:12, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Siema koledzy, z racji że jest w miare nowy temat to się podczepie do niego z moją sprawą. A mianowicie...
Planuje remont ogara... mam na ten cel ok.300zł. Chciałbym odmalować całą maszyne, pouzupełniać jakieś pierdoły i w końcu... zrobić remont silnika. Motor ma ok.7000km. przejechane. Tłok i pierścienie nowe. Co polecacie żebym z tym silnikiem zrobić? Co kupić, wymienić? Malowanie niech wyjdzie ok.100zł... Więc na reszte zostaje 200zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 18:35, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nic nie rób, jak ma 7tys, to jest nowy silnik, mój ma 8 i śmiga jak ta lala, odmaluj i silnika nie tykaj, oczywiście, jeżeli dobrze chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|