Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 21:29, 28 Sty 2011 Temat postu: Goły gaźnik [pytanie] |
|
|
Witam !
Jeśli nie ten dział to proszę o przeniesienie. Aha i jeśli temat już był to przepraszam (oczywiście opcja "szukaj" była użyta). Dobra teraz do sedna. Chciałbym się dowiedzieć czy można i oczywiście da się odpalić silnik bez tej gumowej rurki od filtra powietrza do gaźnika ? Nie chodzi tutaj o codzienną jazdę ale o odpalanie i chodzenie na neutralu. A i jeszcze jak jest raz na jakiś czas odpalany to czy lepiej aby ta rurka była zdjęta czy założona. Sorry za może dla was banalne pytanie ale to jest dla mnie dość ważne bo niedawno dostałem ogarka i nie chce nic zepsuć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pią 22:14, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz go odpalić, ale silnik wtedy potrzebuje innej dawki mieszanki (bez tej gumy powietrza więcej ciągnie) No i jakieś paprochy mogą dostać się do silnika, ale na przepalenie silniki szkodliwe to nie jest.
Edit: Jeśli nie masz gumowego łącznika, a masz sam filtr to też możesz go założyć - tak przecież jest w jawce 20.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że pomogłem ; )
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez PrzemeK93 dnia Pią 22:16, 28 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 13:25, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
silnik zapali bez problemu problem może być tylko z pracą silnika jazda bez filtra jest tyle niebezpieczna że paprochy podczas jazdy wpadają do gardzieli gaźnika co niesie za tym uszkodzenie cylindra ale nic się nie stanie od razu jeżeli masz ustawiony silnik dobrze to nie robi różnicy czy pali lepiej z gumą czy bez........ możesz jedynie sprawdzić jak pali z gumą a jak bez.......
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Sob 13:26, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pon 22:15, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedzi oczywiście nagrody w postaci pochwał zostaną obu panom przydzielone
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pieczer dnia Pon 22:16, 31 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Wto 14:06, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mi sie jednak wydaje że silniczek bedzie miał drobne problemy z zapaleniem ale powinien odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 21:00, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ogólnie mi chodzi o to, że mam dawno nie odpalanego ogarka. Tata mówi że lepiej będzie najpierw odpalić bez tej gumy na gaźniku. Teraz już wiem, że lepiej będzie odpalać z tą ruką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|