Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SZpon
Początkujący
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TG
|
Wysłany: Nie 21:00, 22 Cze 2008 Temat postu: Generalka silnika w jawie |
|
|
Witam!
Wczoraj zacząłem robić generalny remont silnika w mojej jawie 50 typ 20 i mam pytanie czy porucz wymiany uszczelek, tarcz sprzęgłowych i tłoka należało by coś jeszcze wymienić???I jak zwiększyć moc tego silnika.
z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:21, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
łożyska, pierścienie, musisz zobaczyć w jakim stanie jest wał, czy nie ma luzów góra dół (na boki lekkie mogą być). Co do tuningu poszukaj, jest masa tematów dot. tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SZpon
Początkujący
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TG
|
Wysłany: Nie 21:31, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a czy opłaca mi sie kupno nowej głowicy jeżeli moja jest w dobrym stanie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pon 6:01, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś na zadane pytanie. Jeżeli głowica jest w dobrym stanie to po co wymieniać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SZpon
Początkujący
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TG
|
Wysłany: Wto 9:28, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a co daje "głowica słoneczkowa"???
i jaka jest cena takiej głowicy???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SZpon dnia Wto 9:28, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 6:37, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie(nigdy nie sprawdzalem) lepsze chlodzenie. Tylko taka glowica tylko w czechach. Co do remontu i ukladu tlok+cylinder+glowica. To jak juz cos wymieniac to tlok i cylinder. Glowica sie najmniej z tych elemetow zuzywa...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SZpon
Początkujący
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TG
|
Wysłany: Pią 10:59, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a jak usunąć luzy z nóżki tłoka na walku???
i jaki tłok jest lepszy z 2 pierścieniami czy z 3???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 13:25, 27 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a jak usunąć luzy z nóżki tłoka na walku??? | Egzotyczne pojęcia, ale domyślam się, że chodzi o luz między sworzniem, a główką korbowodu (ew luzy w piaście, ale to raczej rzadko sie zdarza). Najczęściej trzeba wymienić tulejkę korbowodu i później ją rozwiercić pod rządany wymiar. Nie powinno się dawać łożyska igiełkowego w główkę w której była tulejka, bo igiełki porobią wgłębienia w główce- nie utwardzona powierzchnia
Generalnie potrzebujesz tulejki korbowodu, prasy (albo młotka i odpowiedniego pręta, ale to bywa zawodne) i rozwiertaka nastawnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|