Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 12:39, 18 Cze 2007 Temat postu: Dylemat |
|
|
Zakładam ten temat w dziale porady, gdyż chciałbym znać wasze zdanie na temat mojego dylematu. Otóż:
Niedawno robiłem remont silnika (nowe łożyska, pierścienie, sprzęgło), ale mimo remontu nie widzę różnicy w osiągach i pracy silnika. Dodam że silnik jest odblokowany a cały czas v-max oscyluje w okół 55 km/h nie wiem czy to wina tego ze silnik jeszcze nie jest dotarty, czy może wina silnika.
Mam jednak okazję kopic silnik w niezłym stanie, po szlifach i na w pełni na chodzi. Właściciel zapewnia, że na tym silniku wyciągnie sie 75 km/h. Za silnik chce 100 zeta.
I tutaj moje pytanie: Czy według was opłaca się kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Pon 12:48, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
powiedz mi co Ci da wymiana samych pierscieni jak sie wymienia to sie kupuje fabrycznie dobrany komplet tlok cylinder pierscienie sworzen itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 13:14, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Wiem, ale skoro cylinder i tłok były w dobrym stanie, to wymieniłem same pierścienie. Zresztą czeski cylinder oryginalny zawsze jest lepszy od tych nowych co teraz są. Ale wiesz, mi chodzi o sam fakt, czy według was jest szansa żeby osiągi w tym silniku co mam się poprawiły po dotarciu i to dosć znacząco czy nie? Może dodam, ze ten silnik co mam to ma juz 30 tys przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Pon 13:59, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Powinny sie poprawić po dotarciu ale czy znacząco to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 15:34, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie bo ten silnik co ja mam teraz to on juz swoje przeszedł i cudów nie bedzie, a ten co moge kupić to nie był katowany nic. A na moim to cała rodzina jeździła, od dziadka począwszy wszyscy zyłowali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Pon 15:45, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To jak masz kase to kup ten nowy i zobaczysz czy jak po dotarciu sie moc nie zwiększy to zzamienisz i tyla a będziesz miał dotarty silnik zapasowy w razie niemca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 16:03, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem twego postępowania.. wymiana samych pierścienie w 2T gówno daje szczerze tłok trzeba zmienić i sprawdzić luz w cylindrze jaki jest. najwyżej dać do szlifu a potem nowy komplet kupić i dopasować to wszystko oczywiście. a jaką masz zębatkę zdawczą ? ?( ta w silniku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Pon 18:07, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
wlasnie jesli ma 30 tysiecy to ten cylinder to chyba jest wyjechany jak niepowiem powinno sie zrobic porzadny remont kapitalny i nie zalowac czasu ani kasy to by bylo wszystko w porzadku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 18:27, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bym za 100zl brał silnik. Zawsze może sie przydać. Co do osiągów po remoncie to moja Jawka po wymianie tłoka i pierścieni (cylinder nie ruszany) osiągi odzyskała po 1000km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 18:37, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
no bo musiała sie dotrzeć a ile ma przebiegu ten sinik twój ? tewn wolny ? bo wg. mnie sporo albo mało ale pod sporym obciążeniem. jazda na mixolu też szybciej zuzywa silnik tak apropo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pon 18:40, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dziwne, ja po generałce silnika mam ten sam "problem"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 18:41, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
il epo generalce jest ? jaka zębakta ? dobrze wszystko ustawione jest ? jakis tuning zrobiłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 19:14, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
40 km po remoncie, ale to nie można nazwać generalką. Jeździł głównie na mixolu. A ten co chce kupić ma 5 tys przebiegu i jest 1000 km po szlifie. A zębatke mam 12 a tuning to go po prostu odblokowałem i stożka dałem. Ale skoro silnik jest za 100 zeta i na chodzie, to go biorę, zawsze będę miał jakiś w zapasie, tym bardziej, ze w tym co mam teraz to przy wyższych prędkościach jest dziwny dźwięk i motor sam wyhamowywuje, tak jak bym silnikiem hamował chociaż mogę mieć gaz do dechy. I właśnie najbardziej mnie martwi to hamowanie i ten dźwięk dziwny, dodam, ze byłem z tym u znajomego majstra i sprawdzał wał i wszytsko i twierdzi ze jest jeszcze spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pon 19:45, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak mi najwięcej osiągi sie poprawiły po skróceniu kolanka i to szczerze polecam, weź dobrze dotrzyj te pierścienie, to też będzie inaczej. Jak odblokowałeś króciec to dobrze, odblokuj też tłumik i polecam go skrucic i dobrze uszczelnic. Zamiast stożka dorób ze dwie dziury w zwykłym filtrze i też będzie dobrze (o dziwo to się dobrze sprawuje).
A jak Ci sam hamuje to się dusi czy jak ?? Jak się dusi to paliwo nie dochodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Pon 19:47, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tłumik jest odblokowany, a z tym hamowaniem to to jest tak jak by puchł przy wysokich prędkosciach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|