Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 19:41, 17 Sty 2010 Temat postu: Czy to możliwe że po pół roku mam kołnierz na cylindrze? |
|
|
Witam kupiłem nowy zestaw polskie 60 przez lato początek lipca docierałem go przez wakacje a od września zacząłem jeździć do szkoły mam ok 16km w obie strony i pod koniec tego roku odczułem spadek mocy (przełom październik listopad) wszystko przeczyściłem posprawdzałem było by ok ale po ściągnięciu głowicy wyczułem dość taki sobie kołnierz, i teraz sobie myśle czy to jest możliwe bo jeśli tak to przeszlifuje [link widoczny dla zalogowanych] 50 na 55 i bedzie git
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:55, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
edhar
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Nie 20:03, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a czy możesz jaśniej? Bo nie wiadomo co masz na myśli, pisząc kołnierz itp, no chyba że ja jestem ułomny, to przepraszam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 20:21, 17 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wraz z wrzywaniem cylindra na tuleji tworzy się taki kołnierz na tulei cylindra od strony [link widoczny dla zalogowanych] myśle że teraz jest jaśniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:54, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 8:35, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
witam miałem to samo i myślę że to właśnie efekt tego polskiego 60.... też docierałem starannie i też na praktyki szkolne dojeżdżałem 7 km w jedną stronę i używałem go tylko do dojazdu pół gazu mu dawałem nie więcej....
potem zrobiłem jak mówisz i trzymało i nacieszyłem się długo...
moim zdaniem zestaw 60 nie nadaje się na dalekie trasy tym bardziej jak się jeździ co dzień i jak mówisz trasy po 16km daj czeski po szlifie i będzie git:) PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 12:11, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
inaczej nazywa się to próg cylindra, jeździłem na polskiej 60 przez dwa lata i progu nie mam do dziś, dlaczego u Ciebie jest? za mało oleju prawdopodobnie, no i katowanie. jakość materiału może i jest zua, ale bez przesady tak szybko przy prawidłowym użytkowaniu nie powinno się nic dziać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 14:24, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
niech zmieni pierścienie i będzie git, przyczyną jest za ostry kat ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
edhar
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Pon 15:46, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
aha juz czaje. da lepiej czecha do szlifu, a to sprzedaj na allegro jako dobry dotarty cylek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kornel9797
Wymiatacz

Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pon 15:53, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
edhar napisał: | aha juz czaje. da lepiej czecha do szlifu, a to sprzedaj na allegro jako dobry dotarty cylek  |
No nie oszukujmy ludzi.
Bądźmy sprawiedliwi.
A ja wątpię że to przez słaby materiał, znam gościa co jeździ 3lata i nie miał żadnych kłopotów z cykiem 60.
Dobrze dotarł, nie katował, idealnie wlewał oleju i jeździ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 16:26, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
co do materiału to właśnie też nie jestem pewny bo kumpel też ma 60 i jeździ któryś rok a do katowania to pare razy się odkręciło tą manetke
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:53, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 16:33, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
to się wypowiem co do katowania, od kiedy kupiłem 2 jawkę, pierwsza jest odpalana parę razy do roku, w jednym celu, poszalenie, w lecie na jeziorze, górki, zjazdy, podjazdy, bączki itp, a w zimie jak to w zimie na ośnieżoną łąkę lub drogę i kat, no i sprawa wygląda tak, przejechałem na tym zestawie ok 4tys km, z czego na kacie 700km, no i mam już 3 komplet pierścieni a cylinder bez progu, więc albo katowałeś moto na każdym biegu do odcinki, przez cały okres użytkowania, albo zapomniałeś o oleuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 17:52, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a może być powodem 5km przejazd na rozpuszczalniku z [link widoczny dla zalogowanych]em ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:52, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kornel9797
Wymiatacz

Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pon 18:12, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tak może to być powód, jak by ci na tym rozpuszczalniku tylko chodził czy zrobiłbyś parę metrów to nic by się nie stało ale po 5km może to być związek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 18:36, 18 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no to szlif, rozpuszczalnik jest bardzo suchy, i na pół litra nie wystarczy setka oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 12:49, 19 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzięki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 12:51, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|