Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przystalski14
Początkujący
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 21:05, 03 Paź 2010 Temat postu: Czy można tak wyregulować zapłon? |
|
|
Witam, pytanie jest proste : czy za pomocą krzywki, którą mocuje się do wału można wyregulować zapłon? Tą krzywkę można przecież dowolnie ustawić czyż nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 21:17, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mylisz się, można ją ustawić tylko w dwóch pozycjach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przystalski14
Początkujący
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 21:26, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ja mogę ja przekręcić dowoli, Panie BUKA wyjaśnij to!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:57, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Bo masz zapewne ścięty klin na krzywce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Pon 13:17, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie na krzywce a w kole zamachowym jest taki jakby ''klin'' i on jest ścięty na pewno .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przystalski14
Początkujący
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 16:11, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
to prawda, ale przecież jak dokręcę krzywkę to ona się nie obraca, czy ma to wpływ na działanie motoru?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakal1990
Początkujący
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:24, 04 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Krzywka nie ma się sama "ruszać" ale poruszać się z wałem. A co za tym idzie ciągle tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 11:14, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Po to jest klin na kole magnesowym, żeby w tym miejscu było wybrzuszenie i otwierały się platynki, jak tego nie ma to nigdy nie ustawisz idealnie zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 15:03, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jawek 50 napisał: | Po to jest klin na kole magnesowym, żeby w tym miejscu było wybrzuszenie i otwierały się platynki, jak tego nie ma to nigdy nie ustawisz idealnie zapłonu. |
tak jak kolega mówi czyli tam nie ustawisz zapłonu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|