Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:49, 08 Wrz 2012 Temat postu: Cylinder almot i czeski tłok. |
|
|
Witam
Popełniłem duży błąd, gdyż kupiłem do jawy cylinder agmotu i tłok noname. Zakupy robiłem, jak jeszcze byłem zielony w temacie. Pomyślałem, że jeszcze zanim zacznę jeździć jawką i puki nie jest cała złożona to zdążę wymienić te części na porządne. Chciałem się przede wszystkim zapytać, czy jest sens kupować czeski tłok 40mm i rozwiercić troszkę cylek almotu z 39,96 do 40? Pojemność się niby zwiększy ale straci na tym chyba kompresję, tak? Czy może dać sobie spokój i dać cylinder nomninał razem z czeskim tłokiem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 20:24, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem.. Masz cylinder z wymiarem tulei wew. 39.96mm i chcesz włożyć mu tłok na 40mm? Przecież te 4 setki to jest luz montażowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 20:32, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli dobrze dotrzesz cylinder almotu to będzie dobrze na czeskim tłoku.
aktualnie składam drugi silnik na gratach almotu i będziemy testować w drugim mustangu jak to się sprawdza.
docieranie wstępne będzie na stole z włączonym nawiewem , następnie będzie trochę jazdy na docieraniu i normalne użytkowanie
postaram się zdać relacje.
tłok wygrzany w oleju , oddany do pasowania z cylindrem , dwupierścieniowy , w cylindrze tylko wyrównane kanały z oknami ( żeby progu nie było) , głowica też ówczesnej produkcji, pod świecę z długim gwintem-dziwne , ale w sumie niegłupie , bo przeważnie w aucie jedna świeca pada , a pozostałe trzy żal wyrzucić ( od V6 jak jedna padnie można reszte do R4 użyć)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 20:58, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zamiast tych pierdół z wygrzewaniem w oleju tłok wystarczy odpowiednio zowalizować. Patent ten testowany przeze mnie w dwóch wsk 125, jawce i shl m11. Żaden pojazd z nich do tego czasu nie okazał objawów puchnącego tłoka, mimo tego, ze wszystkie mają założone teraźniejsze tłoki. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to dałem na forum kiedyś opis wraz ze zdjeciami owalizacji tłoka do jawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 21:32, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
+- ameryki nie odkryłeś , gość który dostał tłok do pasowania nie dość że go zowalizuje to jeszcze pokryje powłoką anodową (sprawdzony sposób na przedłużenie żywotności)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 21:42, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Anodowanie tłoka do 223 jest grą nie wartą świeczki, wiec nie ma o czym gadać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 0:53, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak się bijecie to ja jeszcze swoje dorzucę, tłok 40 i tuleja 39,96 to pasowanie nazywa się wciskiem a nie luzem chyba że tłok wcale nie ma równych 40
no i zamiast anodować może od razu damy powłokę z molibdenu? a wygrzewanie w oleju w zasadzie nic nie kosztuje a sprawdza się, stare książki podają że tak należy robić więc się tego trzymam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 9:59, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak sie tego nigdy nie robiło to nic nie daje. u mnie anodowany tłok sprawdza się w wsk więc i w jawce się sprawdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:37, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie o tłokach z tej [link widoczny dla zalogowanych] i o tych tłokach allegro niby z epoki, czy to jest coś warte?
Kodowanie linku poprawiono. | AmaSoft
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 12:25, 09 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
nie podali producenta wiec ciężko powiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ramirez 23
Nowy
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 5:03, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
siema koledzy ma pytanie czy montaż tłoka ma znaczenie z której strony są te ząbki przy pierścieniach? bo zanim cokolwiek zacznę robić przy ogarku to wole poczytać na forach bo to pierwszy mój ogarek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateuszrjzr
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 6:55, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
strzałką do wydechu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|