Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:40, 14 Paź 2013 Temat postu: Cylinder |
|
|
Czy to jest Czeski cylinder, może ktoś wie gdzie produkowali takie dziwne egzemplarze?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 7:39, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A co ty tu dziwnego widzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:39, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
ślepy jakiś jesteś może mam ci to jeszcze strzałkami zaznaczyć?
użebrowanie jest z 5 razy grubsze niż normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 18:58, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No i z czym masz problem, a to że jest użebrowanie grubsze to na serio wielka różnica, nie. I się tak nie pultaj, bo jesteś leszczu. Zapewne jest to jakiś współczesny wymysł, a takie często nie trzymają standardów. Jak ci to przeszkadza to weź szlifierka kątową i to zeszlifuj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Wto 19:45, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
to jest najprawdopodobnie cylinder do kaczki "555"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 20:18, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak jak przedmówca pisze.
jest to cylinder od jawy 50 typ 555
nasz silnik to ulepszony silnik z 555
z tego co kiedyś kombinowałem to rozstaw szpilek jest taki sam , ale chyba nie jest to identyko bo stopień sprężania jest inny. w 555 był 7.2 w 223 jest 9.5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 22:17, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
cylinder chyba jest ten sam, stopień sprężania wynika z innej głowicy. Oczywiście chodzi mi o rozstaw szpilek i okna - choć może tu sa niewielkie różnice, nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
didson15
Nowy
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:43, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
nie mam problemu z tym tylko interesuje mnie czy to jest polski czy czeski cylinder?
czy grubsze użebrowanie daje lepsze czy gorsze chłodzenie?
mój tata mówi że kupił go w Polsce, gdyż silnik był wmontowany do ogara 200
więc nie wiem, jak rozróżnić polski od czeskiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 19:42, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Wg mnie to nie jest wyrób almotu (czyli współczesne) bo odlew jest zbyt staranny, więc to chyba jednak czech. Poza tym almot by nie odlewał specjalnie cylindrów do 555 skoro wymiarowo jest taki sam jak cyl z 223.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|