Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pią 20:33, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam teraz przy sobie i mogę cyknąć fotkę ale komem, a wtedy nie będzie nic widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maniekv20
Początkujący
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzietrzniki
|
Wysłany: Pią 22:09, 23 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
kilka rad:
1 przed ściąganiem z ramy spuśćcie olej, a jak działa to morzna wlwać ropy zamiast oleju odpalić niech pchodzi i spuścić te pomyje.
2 Łożuska można spokojnie wybić młotkiem tylko trzeba wiedzieć gdzie uderzyć i bić przez aluminiowy bądz miedziany pręt.
3 Roskrencając silnik nie zawsze trzeba wykręcać zapłon.
4 Kupując ściągacz za 20 zł nie liczcie na cuda, to jeden z techniki WiW ja mam za 120 zł i jeszcze nie jest całkiem dopracowany.
5 Radze wam wykręcone części układać kompletami wtedy na pewno nie będziecie mieć problemów ze złorzeniem.
pozdro dla was
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 12:34, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Nie bedzie zdjec ;/ Nie mam sciagacza a srubokretami nie moge sciagnac ... jak zalatwie sciagacz to dopiero rusze dalej ... Aktualnie poleruje sobie kapy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Sob 15:59, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sakul wrzuć foty. Może coś dostrzege. Jak nie da rady, no cóż... Poczekam aż temat bartka dojdzie do tego etapu . PS bartek narazie Ci super wychodzi przy pomocy innych userów <ok>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 16:19, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Adek czego nie wiesz z tym gaznikiem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Sob 19:05, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
No bo wkońcu trzeba 3 mieć te śruby\dysze czy 2? bo ja mam 2 zewnętrzne a środkowej nie mam, a tata mówi że środkowej nie trzeba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Sob 19:15, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Sam nie wiem co w tym trudnego. Mam nadzieje, ze o to chodziło. Żeby nie było wątpliwości:
1 króciec
2 przewód paliwowy
3 linka gazu
4 filtr powietrza
5 regulacja wolnych obrotów
6 dysza
7 dysza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 19:16, 24 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Środkowa służy do regulacji uniesienia przepustnicy i przez to do regulacji jałowych obrotów i według mnie musi być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 7:15, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
6 to chyba dysza 38 a 7 to 68 jesli sie nie myle
Przedmuchaj dusze ... to pomoze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 7:56, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o zdjęcia sprzęgła:
Kosz sprzęgłowy z nakrętką i zabezpieczeniem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprężynki i zabezpieczenia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pokrywa z miseczkami na sprężynki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tarcze sprzęgłowe i łańcuszek:
[link widoczny dla zalogowanych]
Podkładka między tarcze sprzęgła:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcie rozłożonej skrzyni:
[link widoczny dla zalogowanych]
1. Wałek kopnika z półksiężycem
2. Wałek sprzęgłowy z zębatką 20z
3. Wałek pośredniczący (pośredni, jak kto woli) z zębatką 18z
4. Simmeringi
5. Grzechotka z tulejką
6. Zębatka zdawcza z tulejką, zabezpieczeniem i nakrętką
7. Zmieniacz biegów
8. Wodzik
9. Prowadnica wodzika
10. Nakrętka i podkładka sprężynująca na zębatkę wału
11. Zębatka wału
12. Sprzęgło
13. Łańcuszek sprzęgła
14. Wałek zdawczy
15. Kopnik
16. Oring kopnika
17. Sprężyna kopnika (tylko ta jest uszkodzona, powinna mieć zakończenie, które wchodzi na półksiężyc U, a nie L jak jest na moim zdjęciu)
18. Popychacz sprzęgła
19. Łożyska
20. Tulejka korbowodu
21. Zabezpieczenie łożyska sprzęgłowego
Jest jeszcze zabezpieczenie łożyska zdawczego, ale nie mam jego zdjęcia, bo nie mogłem wyciągnąć. Wygląda tak samo, tylko jest większe.
Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 9:05, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Tak... Właśnie chodzi o to, że ja nie mam śruby regulacji wolnych obrotów!!! ale jakoś jeździ jawka. Ja też myślę, że tam potrzebna jest śruba, ale tata, który też miał jawke kiedyś, mówi że nie trzeba :/. A jakie były by objawy jeżdżenia bez tej śruby regulacji wolnych obrotów?? Może prawie całkowity brak siły?? U mnie właśnie to jest... Wogóle nie ma siły, zanim na 1 wrzuce, musze się odepchnąć i wogóle mocy nie ma. Czy to jest wina tej śruby? Poprzedni właściciel napisał mi na gg żebym przeczyścił dysze i gaźnik, ale nie na biegu dobrze gazuje i wogóle... Prosze o pomoc. Sory bartek że robie OT z twojego tematu, ale może to się przydać przy ABC. Jak nie, to przepraszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 9:23, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Silnik będzie dostawał lewe powietrze przez otwór po śrubie. Zatkaj ją palcem i zobacz jak chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 9:32, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
no pewnie ze musi byc sruba wolnych obrotow po pierwsze lewe powietrze bedzie dostawal czyli spadek mocy a po drugie nie mozesz regulowac obrotow pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 9:44, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Ok dziękuje. Już zamykam ten mini OT. Kontynuujcie temat bartka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartek_00
Wymiatacz
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 10:30, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Widze ze kolega Jawkowicz zaszalal i postaral sie bardzo za co dziekuje ! Opis kapitalny I pytanie odnoscnie obrazka
Jak sciagne zawleczke to potem musze cos jeszcze odkrecic ? zeby to sciagnac ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|