Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Sob 17:42, 26 Wrz 2009 Temat postu: 12czy13 |
|
|
mam pytanie ile zębów w zebatce zdawczej w jawce 50 11 czy 12a może 13 która zębatka jest lepsza
[u][/u]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 17:48, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
masz zestaw 60ccm czy nie?Bo jeśli nie to 11Z lub 12Z.Na 11 będzie silny ale niezbyt szybki, na 12 wzrasta trochę prędkość ale zmniejsza się moc..A na 13 według mnie musi być 60 cylek bo inaczej ogar się nie poradzi.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Sob 17:51, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
nie mam 60ccm mam zębatke 11 i jade 60km/h ale troche wolno kolega ma 13 na 50ccm i ma wszystko dobrze poza wolnym przyśpieszenie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 17:52, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam czeskie 50ccm i 13z a z tyłu org. i po łąkach polnych drogach różnych górach wyjeżdżam niech będzie na 1 ale wyjadę.
Czyli 11z moc
12z większy v-max ale mniej mocy
13z jeszcze większy v-max i jeszcze mniej mocy
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Sob 17:53, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
bazalt jaki jest twój vmax
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yookez dnia Sob 17:57, 26 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:16, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
65-70 z hakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Sob 18:29, 26 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
OKS DZIĘKI SKŁANIAM SIĘ DO 12z dzieks
POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 20:06, 04 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mialem kazda zebatke i 12 jest najlepsza bo na 12 i na 13 taka sama predkosc ma ale na 13 nie wkreca sie na wysokie obroty i to jest bol ale na 12 jest za*ebiscie i na wysokich obrotach fajnie sie smiga po polach i wogole
Cenzuruj słowa, następnym razem będzie warn, dziś ocenzuruje za Ciebie
~Profi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 6:33, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Co do zebatek uniwersalna jest 12z. Tylko na 13z jest juz slaba, ale ten shit 60ccm z allegro i tak duzo mocy nie da a napewno szybko sie rozpadnie.
Wiec tak:
Na polne drogi i laki - 11z
Cykl mieszany, miasto - 12z
Miasto i dlugie trasy asfaltowe - 13z
Z zebatka 11z na asfalcie to meczarnia dla nas i dla silnika, to samo z 13z na polnej drodze z dziurami Powiem ze ja mam 11z i jezdze polnymi i po lakach to frajda niesamowita, przyspieszenie masz od razu, zrywna na kazdym biegu po dodaniu gazu. Cos za cos.
PS. Profi! Zaje*iscie to nie przeklenstwo! Nawet katecheta nam mowil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Czw 13:14, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tam śmigam po asfalcie mam 13z żadnej zamuły nie ma vmax 75 i jara gume na trójce na asfalcie ale ogar jest po paru przeróbkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:26, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a a moj topi na 5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Czw 17:23, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mrcrow że tobie nie pali to nie moja wina ja raz spróbowałem spalić zaraz po przeróbkach no i spalił bez problemu a to w tedy nie był po wszystkich przeróbkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Czw 17:41, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepsze do jawy są chyba 12z bo 11z mocna ale wolna 12 wyrównana moc i prędkość, a 13z szybki ale słaby. Więc moim zdaniem najlepsze są 12z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Czw 17:44, 05 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Seryjny ogar na 13z bez górzystych terenów jest wystarczająco mocny by jeździć 2 osoby więc nie piszcie że jest za słaby do 13 wystarczy w miarę dobry silnik i najważniejsze regulacja bo nawet jak sie ma idealny ale nie wyregulowany silnik to będzie słaby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Czw 22:48, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
nominalnie jest 11z a jak włożysz 12 lub 13 jawka dostanie wiekszą v-max
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|