Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Pon 15:42, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli mówimy o oryginalnym silniku jawki nie dławionym to zębatka zdawcza ma 12z 11z było do dławionych silników tylko tak że nie zajechana jawka odblokowana z palcem w dupie powinna śmigać na 13z bo to tylko 1 ząbek różnicy od oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Javer
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Pią 20:39, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
no ja to mam w ogarze 12z i nie mam zamiaru zmieniać, kopa ma v-max z 70 i gitara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Nie 2:08, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
moj ogar ze zblokowanym krućcem i nie szczelnym wydechem na łączeniu kolanka z tlumikiem leciał 60-65 km/h a teorytycznie mial lecieć tylko 45... wiec to i tak duzo. a zębate mialem właśnie 11z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|