Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 6:58, 24 Cze 2010 Temat postu: Zębatka na moc z przodu i mniejsza z tyłu |
|
|
Mam takie pytanie,co mi da zębatka zdawcza na moc i mniejsza zębatka z tyłu ? Na tył mam mniejszą zębatkę (z 6 zębów od oryginalnej) ponieważ niedawno kupiłem felgi od sachsa z hamulcem tarczowym na przód ;] A nie chce mi się przerabiać oryginalnej zębatki,bo i tak ją już robaki jedzą ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Czw 6:59, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:04, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak jest większa z przodu a mniejsza z tyłu to będziesz pędził szybko ale jak wjedziesz w piach to zamuli ja osobiście wole jechać 50 km/h i jak wjadę w piach to pędzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 8:01, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam używać jawki jako pojazdu do jazdy po asfalcie,więc V-max się przyda. Mam nadzieję,że pod górkę mi ni zamuli ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Czw 8:11, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie wyrwie ci na koło .... Jezus macie problemy z zębatkami , macie rowery z przerzutkami ??
To sobie na nich róbcie doświadczenia .
Mniejsza z przodu - lepsze przyspieszenie
Mniejsza z tyłu - wiekszy v-max który trudniej osiągnąć
I na odwrót
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 8:17, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Hym mogę mylić się ze swoją tezą, ale jeśli z przodu będzie mniejsza zębatka a z tyłu odpowiednio również mniejsza, to mniejsze koło zębate będzie przekazywało moc z wiekszym momentem, mylę się? Nie chodzi mi tu konkretnie o silnik jawki tylko tak ogólnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 8:27, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
hakuj,mi nie chodzi o wyrwanie na koło. Jedynie o to,żeby żaden kibel nie miał ze mną szans na mieście ;]
P.S. Wczoraj założyłem cyl 55ccm
Do tego jeszcze 16n3-4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Czw 8:29, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Pią 19:39, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Weż włóż zębatkę zdawczą ta co jest na przodzie.. załóż z 12 z.. a jak będzie mało wsadź 13z.. ja mam 13z i idzie mi 70 km/h.. mierzone z Simsonem ... i przyspieszenie tez ma dobre.. jak mi się uda to zrobię filmik ... u mnie na 12z jak się postarałeś to na kolo szedł.. 11z bez problemu .. na 13z już jest problem.. ale to kwestia gustu.. jeżeli zależy ci na tym żeby zajechać gdzieś daleko i szybko bez szarżowania to załóż 13z.. jeżeli jawa będzie miała problem 12z ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|