Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 11:52, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
E, ja bym już wolał starszą rocznikiem, ale mocniejszą NSR 125. Dużo ładniejsza od CBR. Ba, nawet bym wolał jakąś DT 80, czy MBX 80.
I tak jak wyżej pisali: za 1500 nie ma szans by kupić coś lepszego od WSK czy Simsonka. Ew. jakieś RG 80 bez papierów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zuzia dnia Wto 11:53, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:04, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No co ty powiesz... Moze i jest mocniejsza ale zechleje ci przy ostrej jezdzie 7 - 8 litrow a taka CBR 4,5... Jak ktos chce kupowac tanie bo nie ma kasy to chyba oszczednosci bardziej licza sie od dynamiki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xawer
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 13:29, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Małe sprostowanie to będzie mój 2 motor i nie będę miął 5000pln do wydania (jak mam kupić za rok to juz samochód kupie) i sam nie wiem co zrobię z tym miskiem musze powiedzieć ze bardzo przekonuje mnie nowy (500km od nowości[od wyjazdu z fabryki] Silnik) jest to silnik od wsk 125.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 15:51, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Moze i jest mocniejsza ale zechleje ci przy ostrej jezdzie 7 - 8 litrow | To ja chyba miałem jakieś zepsute 125, bo mi paliło 5-6 Trzeba się na prawdę nakatować żeby seria nsr, czy rs tyle spaliła, ale fakt faktem może tyle spalić. Inna sprawa, że jak ktoś nie ma kasy, to nie ma co się pchać w 2T- to jest po prostu worek bez dna- nie dlatego, że się psuje, po prostu wymaga najwyższej klasy materiałów pędnych typu oleje, paliwo, itp. Ponadto trzeba liczyć się z tym, że 125 2T ma stosunkowo niską trwałość- dokładniej silnik (pomijam tu wueski i innego tego typu komarki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|