Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 14:29, 07 Maj 2012 Temat postu: Zabezpieczenie polerowanego aluminium |
|
|
Chciałem zabrać się za polerowanie aluminium, sprzęt jest więc zabrałem się za teorie jeśli chodzi o zabezpieczenie i nic właściwie z tego nie wyszło...
Z początku myślałem, ze starczy wypolerować, odtłuścić dać klar i pozamiatane a tu nie
Zwykły lakier podobno dość szybko lubi odejść z polerowanej powierzchni i trzeba kombinować grzejąc elementy przed malowaniem, proszkowy niestety psuje efekt polerowania i też super trwały nie jest, ja potrzebował bym powłokę na minimum 5 lat. Gdyby ktoś miał zdjęcia lub mógł zrobić dla porównania pomalowanego zwykłym klarem i proszkiem i czy ktoś ma jakieś konkretne doświadczenia z trwałością tych lakierów. A może by tak nakleić folię? lub próbować z hydrografiką?
W RSV kumpla jest polerowana rama i wygląda to całkiem dobrze, może nie ma połysku prawie jak chrom ale motocykl ma już ponad 10 lat i nic się z tym nie dzieje, nic się nie łuszczy bo jakaś powłoka na wierzchu jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 19:46, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
kwestia tego jakie to alu i jak polerowane. szczotkowana stal nierdzewna w DMC DeLorean niezabezpieczona niczym przez lata nie ulega zniszczeniu itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 16:26, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
taa ale ja szukam konkretnie do alu, doczytałem się o specjalnych farbach z efektem np chromu i powoli chyba się będę w tą stronę skłaniał, malują tak felgi sportowych samochodów np lambo czy ferrari, jest felga matowana i wtedy farba się trzyma, anodowanie odpada bo musiał bym angażować inny zakład, poza tym z tego co czytałem jakiś super efekt nie jest po anodowaniu. Zastanawia mnie bardzo co z hydrografiką czy filia by się trzymała na takim czymś bo masakrycznie by wyglądała felga polerowana z jakimś wzorem naniesionym wodą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 23:22, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
hydrografika jest fajna ale to już na polakierowaną felgę , czy co tam chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Wto 23:22, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 6:20, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja się tylko zastanawiam czy to wszystko da radę. Domyślam się że planujesz zabezpieczać alu na silniku, a silnik się nagrzewa może nie super mocno ale zawsze i czy to nie poodpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 9:06, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
nie chodzi koniecznie o silnik, chcę robić polerkę usługowo, mam już wszystko przygotowane i zastanawiam się jak powierzchnie zabezpieczać tak żebym mógł dać jakąś gwarancję że to po roku nie zepsuje się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 10:43, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ciężki temat ogólnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|