Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Wto 18:27, 20 Kwi 2010 Temat postu: WSK 125 pomocy |
|
|
1 problem jesst z ustawieniem zaplonu opiszcie mi dokladnie jak to powinno sie robic jak czytalem wczesniej to na jakims precie trzeba bylo zaznaczac jakies krecki ale nie zkminilem o co kaman jak ktos moglby to napisac byl bym wdzieczny;)
2 problem jest taki ze nie wiem jak popodlaczac tez trzy kable z prawej strony silnika jak ktos by mugl niech zrobi zdjecie wewnatrz i nazewnatrz silnika z tymi kabelkami po zdjeciu magneta :)Prosze o szybka odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotrek1221
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gawliki Wielkie
|
Wysłany: Wto 20:02, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hej gościu masz jak byk napisane JAWA 50 I OGAR 200 FORUM to odrazu wiadomo że nie wsk 125 forum
wpisujesz w google wsk forum i masz
1. wskonline.fora.pl/ wystarczy się zarejestrować i hulaj dusza
2. forum.motodwusuwy.pl/wsk-125-vf7.htm
i tak dalej i tak dalej
Czytać i pisać to ty chyba umiesz bo jak nie to sorry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 20:41, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego piotrek, w pogawędkach można takie tematy zakładać, więc chyba coś tu nie gra z Twojej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Śro 11:34, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Macq ma racje przeciez nie zakadalem tego tematu w tuningu czy gdzies skoro to forum o jawkach i ogarach na tych forach co podales pisza to samo poszukaj pelno tego nie zakladaj tematow. Ale ze pisza tak kazdemu to jest bardzo ciezko cos znalesc a zatem jesli ktos by cos wiedzial i to opisal prosze o szybka odpowiedz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek1221
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gawliki Wielkie
|
Wysłany: Śro 11:49, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no dobra ale wątpie że znajdziesz tu jakieś porady
Dział pogawędki to co napiszcie mi 3 strony o tajdze świat zwierząt rośliność itd no jutro
Od takich tematów jest wujek google no chyba że chcecie udzielać takich odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Śro 12:04, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
właśnie po co się rejestrować dla jednego pytania jak koledzy na forum mogą wiedzieć.......
więc tak nie będę mówił językiem profesora tylko takim byś zrozumiał
1.więc tak wykręć świece i poszukaj sobie jakiegoś pręta może być śrubowkręt lub gwóźdź.......... (ja będę się stosował do gwoździa)
2.i teraz ten gwóźdź wsadź w otwór po świecy w głowicy, trzymaj go i kop kopką leciutko tak aż ustawisz tłok w GMP (jest to górny martwy punkt) czyli tak by tłok był u góry cylindra a nie na dole ..... kiedy ustawisz tak tłok całkiem u góry to weź pisaka i jak masz żeberka na głowicy i masz wsadzony gwóźdź to jak się kończą żeberka to zaznacz to na gwoździu kreskę (fachowo mówiąc zaznacz przy krawędzi głowicy)
3. wyjmujesz gwoździa i od tej zaznaczonej kreski wymieżasz 3mm i robisz drugą lecz w kierunku łepka gwoździa np (tak jak bY schemat gwoździa i tych kresek ) --------|3mm|-----------
4 następnie wkładasz gwoździa spowrotem do głowicy i kopiesz kopką by ta druga zaznaczona kreska była przy krawędzi głowicy (czyli tłok jest ustawiony w 3mm w GMP)
4. następnie kręcisz zapłonem aż platynki się otwożą..........
i zapłon ustawiony.............
pogmatwałem trochę pewnie nie zrozumiesz więc poszukałem i zamieszczam ci watek z innego forum na temat ustawienia zapłonu PZDR
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Śro 17:10, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie pawlo jest spoko o to wlasnie mi chodzilo bo wczesniej wiem co i jak wielkie Dzieki i oczywiscie za pomoc masz + no to teraz jak ktos by wiedzial jeszcz ejak te kable polaczyc to juz wogule git by bylo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek1221
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gawliki Wielkie
|
Wysłany: Śro 18:34, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tutaj masz
[link widoczny dla zalogowanych]
zdjęć ci nie dam bo mam wsk rozebraną w mak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Śro 19:02, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ja tam ze shematow nic nie czaje xD ale moze pamietasz jak masz te kable popodlaczane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 7:50, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zdejmij sobie pokrywę od strony magneta i powinno być widać te śrubki "z drugiej strony". Na światła wychodzi prąd ze śrubki, do której od cewek podłączone są dwa czerwone przewody, następna śrubka to ładowanie (niestety, nie pamiętam jaki kolor przewodu wychodzi z iskrownika chyba czarny ) i ostatnia śrubka to własnie "gaszenie". Wydaje mi się, że to chyba powinna być ta najwyższa na karterze, pierwsza z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Czw 11:56, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
podlaczylem juz i tak te 2 kable czerwone ida jak patrzysz z gory i masz te trzy otwory to jest najbardziej polewej i na samym dole potem jest bialy kabel on idzie w tem otwor po prawej a ten trzeci niebieski na sama gore po lewej a te na wierzchu silnika co chyba od lampy ida to mam tak ulozoe ze nie mam innego wyjscia jak podlaczyc je tak jak sa ustawionw bo by sie kable stykaly no a temat chyba mozna zamknac chyba ze ktos chcialby cos dopisac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|