Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Nie 12:54, 25 Lis 2012 Temat postu: Wał wsk 125 , pytanie . |
|
|
Witam wszystkich , mam pytanie odnośnie wału do wsk 125 . Jest on prawdopodobnie po regeneracji i łożysko na stopie korbowodu jest jednorzędowe bez koszyczka oddzielającego igiełki . igiełki są ułożone idealnie jedna przy drugiej , wał na korbowodzie jest jak nowy czyli bez żadnego luzu góra-duł na boki taki jaki powinien być . Pytanie czy wał będzie prawidłowo pracował czy igiełki nie będą się zacierały o siebie . Słyszałem różne opinie , jedni mówią że będzie dobrze bo oni tak robili , drudzy że pochodzi jeden dzień i się rozpadnie . Proszę o radę co zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:21, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
będzie chodzić, wałeczki oddzielane są filmem olejowym i między Nimi nie ma dużej siły, poza tym jak zauważyłeś tak robili i wszystko było ok, jeśli wałeczki przy regeneracji były zamontowane dobrej jakości to nie masz się czym martwić, tylko nie skop wszystkiego poprzez niefachowy montaż
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 14:39, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Swoją drogą to takie rozwiązanie jest nawet lepsze niż łożysko z koszyczkiem, bo jest większa powierzchnia odbierania nacisku sił, przez co może się mniej zużywać łożyskowanie z bieżniami.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Nie 17:31, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki panowie za odpowiedz , uspokoiliście mnie tą informacją . Biorę się za składanie silnika . Mam jeszcze drugie pytanie mianowicie jaki jest najlepszy olej do mieszanki , od kilku lat jeżdzę na miksolu . Chodź nigdy jeszcze swojego sprzętu nie zatarłem ale sami wiecie jakie on ma właściwości smarownicze , doradźcie coś dobrego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:27, 25 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
ja leję castrola syntetycznego, ale robię 200km rocznie i dostałem go gratis lej cokolwiek do 2t, miksol robi po prostu duży syf w silniku i zostawia dużo nagaru, mostkuje czasem świece. Wlej jakiś półsyntetyk nowy i będzie w zupełności git.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|