Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Nie 9:09, 27 Maj 2012 Temat postu: Temperatura silnika. |
|
|
Siemka.Mam pytanie do posiadaczy jawek, czy wam po krótkiej jeżdzie grzeje się cylinder że ślina na nim syczy?Po około 4km już zaczyna skwierczeć ślina ale po 15 km to już się w kulke zwija i spada, raz zmieżyłem temperature na żeberkach i była około 156stopni, czy to normalne w tych kieratach jest?Dodam,że ma wszystko elegancko wyregulowane wogle wszystko jest na zicher, żeberka nie są brudno no i jazda do 50KM/H.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 10:55, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jeździsz w takie upały, jakie mieliśmy przez ostatnie dni, to nie ma czemu się tak naprawdę dziwić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 11:21, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik AC pracuje w dużo wyższych temperaturach niż LC i temperatury rzędy 120-130 stopni nie robią na nim zbyt dużego wrażenia, ale 150-160 to już może być trochę za dużo. W jawce są dość małe żeberka, a prędkość w granicach 50km/h dostarcza zbyt małego pędu powietrza. Jeżeli kolor świecy nie wskazuje zbyt bogatej mieszanki, to można jeździć, a za jakiś czas zmierzyć temperaturę jeszcze raz..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Nie 11:25, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Z tą mieszanką to chyba odwrotnie jest, na ubogiej silnik się bardziej nagrzewa.U mnie kolor świecy jest taki ceglasty podpadający pod lekką czerń wiec nawet za bogato ustawiony.Temperatura mierzona była w otoczeniu około 20 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:48, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a stukowo nie pali? można troszkę zapłon dać później dla testu, świecę rozumiem masz odpowiednią
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 10:57, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Swiece dałem nawet F95 i dalej gorący silnik.Co do zapłonu to nie wiem ale jest idealnie ustawiony na 1,8mm,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:46, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No F95 świece jest tak jak by cieplejsza bardziej się będzie grzać na tej świecy niż na odpowiedniej do jawki . Odpowiednia jest F7.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pon 16:47, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Sory, zapomniałem dodać że jest to świeca iskry a nie PAL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|