Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 7:18, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tu są fajne cylindry, tylko jakie ceny: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:13, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Taniej wychodzi mocniejsze moto kupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pon 16:40, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
galakty napisał: | Taniej wychodzi mocniejsze moto kupic |
heh no masz racje.
Simson w dobrym stanie: dajmy tam 2000zł
Tuning: no dajmy 2000zł
2000+2000=4000zł
Dokładasz trochę i masz mocniejsze moto np: używke jakiejś Yamahy, Aprilli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:26, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No dokladnie...
Pierwsze lepsze ogloszenie za 4k [link widoczny dla zalogowanych]
Ale i tak sa fani simsonow i wrzucaja w nie mnostwo kasy... po co? Moze dla satysfakcji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Pon 19:31, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
MAcq : Ledwo zobaczył simson 17 z i 110 i od razu jedzie a nie czyta
Tu chodzi mi o simsona mojego kolegi powtórzę zestaw :
cylek 60 DDR , 5 dużych płuków , membrana , tłok z dziurą , 1 pierścieniowy , gaźnik 19 , tłumik Aoa1 , zebatka 15z , głowica planowana , zapłon BATERYJNY .... On rozchulał go na prostej wg GPSu do 95 jak ja jechalem to wycisnąłem 90 ale jeszcze troszkę by pociagnął .... WG Nawigacji TOM TOMa a nie jakieś badziewie z biedronki ..... Jak już wspominałem rwał na koło do 3 ..... 9 - 10 km na na zestawie 60 rzt ale do tego potrzeba osprzętu , gaźnik , tłumik spawak lub leo i jeszcze jakies pierdoły , ale te zestwy nie są zbyt trwałe przez moje ręcę przewinęły się juz 2 takie kity oba zatarte , w jednym pierścien poszedł , w drugim zabezpieczenie wyleciało . Oba nie miały zrobione nawet 300 km ..... Tak więc pojeździjcie panowie simsonami z różnym tuningiem a potem opowiadajcie Zwykła 60 almotu ma moze 0,5 max 1 km wiecej w porónaniu do zwykłęgo węgra 50/2 . A w porónaniu z DDRem 50 pewnie jest remis .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:38, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A co mnie ku*wa obchodzą simsony Twoich kolegów, piszemy o seryjnych, a Ty drukujesz co tam Twoi koledzy nie maja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 10:08, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Simson w oryginale bez "tuningu" nie pójdzie więcej niż 65 - 70km/h. Z tym że na 4 biegu czuć moc silnik pracuje tak że aż radość człowieka ogarnia wiem co mówię bo udało mi się kupić simsona który nie jest zniszczony nikt nie wprowadzał do niego przeróbek i teraz ja mogę cieszyć się oryginałem. A moje zdane na temat v-maxu po tuningu jest takie co z tego że coś tam podrasujesz i simek idzie ci 90 jak żywotność silnika jest króciutka. I takie małe motto niech żyje oryginał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 13:17, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Macq : Napisałem o serii w 1 poście na 2 stronie ... To co później pisałem dotyczyło tuningu i różnych głupot które się pojawiały ..... Chciałem tylko rozwiać wątpliwości a tu jak zwykle wyskakujesz .....
Piotrek : Co do żywotności silnika : Wszystko zależy od kitu , hardcorowe 90 mają remont co 5 tyś ale np. spokojniejsze 80/2 lub 70/4 dojedzie do tych 10 lub nawet więcej o ile nie będzie wysoko strojony i katowany .... Wszystko zależy od jakości i zakresu przeróbek ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 14:57, 08 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawa została wyczerpana, zamykam, bo się wyzabijacie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|