Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janusz
Nowy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:50, 17 Lut 2014 Temat postu: silnik de6 z łodzi 9,5 kucyków ,6000 obr, chłodzony wodą, |
|
|
chciałbym założyc silnik de6 125cm, z Nowej Dęby 67rok, z łódki 9,5 kucyków, 6000 obr, chłodzony wodą,12v, jeden bieg, odpalany na szarpaczkę.co o tym sądzicie?- zda to egzamin?silnik wchodzi nadpoprzeczkę ramy, ramę wzmocnił bym wspawując jeszcze rurę 3/4 cala u góry , chłodzenie dorobic z rurki miedzianej12-15 mm[oplot na rurce,]zrobic małą przekładnie na sztycy do siedzenia,nie problem wytoczyć na dwa łożyska, [-silnik wałek 20mm ,kółko pasowe,pasek, ,sprzegło odsrodkowe z ubijarki honda,wyjscie z przekładni wałkiem na zębatkę 14z, z zębatki wyjscie na tylne koło / zebatka 55z orginalna- lub 64 zęby/. silnik ma zrobione 140 motorogodzin, więc warta skóra za wyprawę.tym bardziej że jawucha będzie ciągła przyczepkę na ryby. przyczepka już zrobiona- stara paka z ogrodniczego na kontowniku 40 mm plastikowa ,zrobioe tylne swiatła i kierunki, kółka ze skutera, błotniki z przyczepki fiata126. wymiary 100x 50 x50 cm . macie inny pomysł jak rozwiązac napęd tego silniczka?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janusz dnia Pon 13:54, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 21:51, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej zamontować do jakiejś oldschoolowej łódki? Daj zdjęcia to można pomyśleć ale ja jestem ogólnie przeciw...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
janusz
Nowy
Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:22, 19 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
w łódce to on juz pływał-mam drugą yamahę 9 kucy i ona wystarcza do pontonu na rybach , a ten de6 wcale się jej niezabardzo bał, dlatego aby nie łeżał bezużytecznie niema za bardzo problemu ,będę próbował zamontować go do jawki- bedzie dużo silniejsza , nawet nie trzeba odcinac flexem starych uchwytów na sinik - bo on pójdzie wyżej nad poprzeczkę ramy / do poprzeczki i rury wzmacniającej ramę tylko trzeba dospawac nowe uchwyty na niego/- przekładnię z sprzegłem odsrodkowym umocowac na sztycy wzmocnionej ceownikiem 40 biegnącej do siedzenia łącznie z regulacją i naciągiem paska napędzającego przekładnię.po lewej stronie ,napęd z silnika pod bakiem na pasek , po prawej wejscie z oski na zębatkę 20 zębów i z zębatki automatycznie na tylne koło na łancuch.podobne rozwiązanie jak w żuzlu.regulacja szybkosci na manetce biegowej schimano.przełożenie z silnika 20 z na sprzęgło ze sprzęgła z zebatką 34 z na 20 z ,i z zębatki 20z na tylne koło 58-64z .silnik orginał wcale nie musi być zdjęty przy tym układzie założony jako wymienny mapęd orginalny [ trojak do paliwa ,zamkniety kranik do orginalnego silnika prełączemie paliwa na silnik de6 u góry , przepięcie łancucha na zebatę z przekładni od de6- tki.mała ingerencja w ramę [uchwyty do de6-tki] i jawka może chodzić na dwuch silnikach przemiennie po przepięciu łancucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|