Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 18:58, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie miałem do czynienia z tym modelem ale z Ogarem 900 (też coś tam ma z niby Hondy). Powiem tak... za tą kasę to żal dupe ściska chociaż silnik niezły. Osiągi niezłe, spalanie 2l/100km, 2,5l/100km na 2 osoby. 1400km na jednej awarii: uszczelka poszło. I to tyle jeśli chodzi o plusy. A reszta: plastiki same pękają, tarcza z zegarami się zapadła, tłumik rdzewieje (choć deszcz może z 4 razy widział), plastiki odstają od siebie. I już nie pali jak na początku - a to po nie całym roku używania i przebiegu 1400km. O tym że centrala się wygieła w 2 strony z niewiadomych przyczyn nie wspomne.
Jeśli więc ten moto jest też na licencji Hondy, i jest wykonany tak samo jak ogar 900 to gratuluje tym co go kupią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:05, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli jest do du** tak ???? Ej prosze doradźcie mi cos mam 4k na wydanie co kupic ?? chce cos co pojedzie 80,90 + i sie nie psuje czesto (skutery bez manuala nie wchodzą w gre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:11, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Rs, albo gpr-ka, sam teraz w takiego pierdzika celuję, chcesz wiecej onfo do tego to pisz na gg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Śro 19:59, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dlamnie wszystko co chińskie to złe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 20:01, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dobrze pójdzie to od Iwa Cagivę kupię xD Włoch jest dobry xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:46, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hondansr70 napisał: | Dlamnie wszystko co chińskie to złe |
Ale niektóre dziewczyny Chinki są ładne Takie młode 19-26
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Czw 17:34, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ONLY JAPAN !!! Z 4 kaflami możesz poszukać lajtowo MBX 80 na przesiadkę po ogarku to bedzie i tak dużo mocy Albo NS1 ale do tego już nieco trudniej z częściami ale te 130 wyciągnie Tylko na oryginalnym wydechu pracuje trochę jak suszarka
PS: Spierdzielać od chinoli Ich podkoszulki i zupki rządzą ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Czw 17:35, 29 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogaron
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka
|
Wysłany: Pią 14:23, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Na pj są tylko 2 takie. Opinia bdb.
"Romet Zetka 50 to idealny motorek na polskie drogi. Ma 4 biegi, duży bak i 2 miejsca siedzące. Wygląda jak 125 co bardzo mi się chwali .
Ten motorek jest zablokowany jego v-max wynosi 55 km/h. Blokada jest napewno w module."
"+Plusy:
+ Mało pali,
+ Cichy,
+ Zrywny,
+ Dobre przyspieszenie,
+ Duży bak,
+ Bardzo dobre brzmienie słuchać basy,
-Minusy
Jak narazi brak."
Ja bym brał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 15:15, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
minusów nie ma dlatego ze ten motorower dopiero wszedł................. ile ten ktoś mógł przejechać? 100km? niech przejedzie chociaż ze 3000tys i zobaczymy co się będzie dziać
nie wiem tam twoja wola ale ja bym wolał kupić zaufany wypróbowany motor a nie kota w worku PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:21, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No wiesz ale ktos kiedys musi to kupic i przetestowac a nie ze kazdy mysli" a ja nie kupie bo nikt nie ma " A moze się okazac ze to bedzie lepsze od tych jawek i simsonow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
degename
Nowy
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Maz
|
Wysłany: Czw 2:03, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wiem że temat jest stary ale dopowiem to co o nim wiem. Silniki są niewiadomego pochodzenia ale prawdopodobnie to wymysł chińskich konstruktorów. Bez blokad i tuningu osiągają 80 km/h, silnik jest już od 3 lat w CRS50 ale trudno do niego znaleźć większy cylinder czy jakieś części, w serwisie Rometa wszystko jest do zrobienia. Prędkość przelotowa to maks 65 km/h, przy tej prędkości jedzie się najlepiej, powyżej obroty robią się szkodliwe dla cylindra i tłoka na dłuższą metę. Montaż romka pozostawia wiele do życzenia ale wszystkie problemy zostały rozwiązane przez użytkowników K-125 i Z-125 bo wszystko oprócz silnika i jego osprzętu jest identyczne (jak również zegary).
Mają dwie blokady - małą zębatkę (przy maks obrotach ma tylko 60 km/h ale wchodzi nawet dwa zęby większa) oraz ograniczenie obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 6:26, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Prędkość wzrośnie dopiero po wymianie modułu,bo na oryginalnym nie ma szans go odblokować. Cylinder od większej siostry "125" można spokojnie zamontować. Jedyne co należy wtedy zmienić to cyl,głowica i wał. Ale i tak taki zakup jest bez sensu, ponieważ to są chińskie części jedynie składane w Polsce ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Czw 9:08, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja to się za głowę łapie jak widze takie coś z naklejką ROMET... Toć wsk za 300 zł byś to w dupe objechał jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Czw 10:10, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Piotrek1818 napisał: | Ja to się za głowę łapie jak widze takie coś z naklejką ROMET... Toć wsk za 300 zł byś to w dupe objechał jak chcesz. |
Przepraszam, ale nie zauważyłem,żeby gdzieś pisało, że ten Romet jest szybki.
Moim zdaniem nie ma co spekulować na jego temat, dopóki nie będzie opinii na forach. Wydaje mi się, że to będzie coś dużo lepszego niż Ogar 900, chociażby dlatego, że jest to 125 z cylindrem 50, a z tego co wiem to te 125 są całkiem fajne i mało psujące, bo coś tam zawsze pójdzie się je.. herbacić, ale na ogół sąto drobne sprawy. Przynajmniej przez pierwsze 10000 km, bo potem to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:05, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="Buczko"] Piotrek1818 napisał: | są całkiem fajne i mało psujące, bo coś tam zawsze pójdzie się je.. herbacić, ale na ogół sąto drobne sprawy. Przynajmniej przez pierwsze 10000 km, bo potem to... |
Teraz to dowaliles juz wiem co potrafi ten silnik kolega ma ROMET CRS 50 to sa identyczne silniki tylko ze on ma to niedługo i wydał na silnik 500 zł juz na naprawy i ciągle sie je*** MASAKRA Moim zdaniem jak mają cos Produkowac to cos solidnego i dobrego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|