Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 18:50, 24 Mar 2012 Temat postu: Rieju RS1 - wysokie obroty |
|
|
Mam mały problem z moim Rieju po wymianie gaźnika. Po odpaleniu silnik wskakuje na 9tyś obrotów i nic się nie da z tym zrobić. Próbowałem jakoś to wyregulować, bawiłem się iglicą i nic. Wszystko wskazuje na lewe powietrze. Mam taki gaźnik jak w tym temacie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy przez te "dzyndzle" oznaczone jako 5 i 7 może zasysać lewe powietrze ?? Bo u mnie nic tam nie jest podłączone. Z góry dzięki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 19:19, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a linka to się nigdzie nie zacięła? po dodaniu gazu się przydławia czy nie?
u mnie w rs się linka zacieła i tak właśnie wchodziła zaraz na 8.5 tys obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 19:26, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Masz podpisane na dole, ze 5 i 7 jest to wejście na ciecz chłodzącą..
Na pewno dobrze wkładasz przepustnicę? Wydaje mi się, ze blokuje Ci się ona w pewnym momencie.. Lewe powietrze można sprawdzić poprzez próbę z dezodorantem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Sob 20:21, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro zobaczę jak z tą przepustnicą, ale chyba to nie to, bo manetka gazu chodzi normalnie i odbija tak jak zawsze. Dzisiaj nie miałem czasu, żeby to ogarnąć. A ta metoda z dezodorantem to na czym polega ?? Dla pewności jutro zaślepię te wejścia, może pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DoM@R96 dnia Sob 20:25, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 7:49, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
japierdziele kombinatory. są króćce do chłodzenia/grzania wodą to mają być podpięte a nie zaślepione.
nie poto ktoś zaprojektował gaźnik takim jakim jest żeby teraz jakieś magiki zaślepiali kanały wodne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 7:57, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko jest mały problem, nie mam czego tam podłączyć. Zaślepiłem to, problem zniknął, więc jednak teoria holipy jest błędna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 11:21, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale to nie powinno mieć żadnego znaczenia bo skoro tam miała być woda to na pewno nie powinno być żadnego przejścia z kanałów do gaźnika, na moje gaźnik jest uszkodzony bo jeśli byś podłączył wodę to dostawała by się do gaźnika tak jak dostawało się lewe powietrze, ale skoro działa i nie przeszkadza Ci to to zostaw.
I poczytaj o gaźnikach motocyklowych bo Twoje działanie z iglicą było zupełnie bezsensowne, iglica odpowiada za skład mieszanki na średnim i średnio-wysokim poziomie obrotów a nie za wysokość obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 16:45, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Problem jednak nie zniknął :/ Na rozrusznik nie odpala w ogóle, na pych ma problemy. Jak już odpali to przygasa i nie reaguje na dodawanie gazu, po wciśnięciu sprzęgła wkręca się na 6 tysięcy obrotów. Nie mam pojęcia co to może być, linka na pewno jest w porządku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:54, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Więc dezodorant w łapę i pryskasz w okolicach gdzie moze brać lewe powietrze, jeżeli wzrośnie na obrotach jeszcze to znaczy ze tam bierze lewe..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 16:57, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro się za to wezmę. Dzięki za szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 17:24, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
moja teoria nie jest błędna. ja mówię z punktu widzenia mechanika. jeśli są jakieś podejścia to nie powinny być zaślepiane. a jeśli podmieniasz gaźnik (wynika z tego że tak) to dobieraj taki żeby nie trzeba było zaślepiać kanałów wodnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 17:29, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
I tak większość jeździ z zaślepionymi kanałami podgrzewacza.. Więc to nie robi różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:43, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co pamiętam grzane gaźniki więcej problemów robiły niż z tego było korzyści, w XJ-tach wielu odłączało to bo tylko silnik na zimno wariował a mocy jakoś wielce to nie podnosiło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|