Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Wto 19:03, 05 Sty 2010 Temat postu: "Remont" |
|
|
Witam
Mam do was pytanie.... a może to jest raczej rada... tak to jest rada.. ;] Robię taki remont przy moim ogarze i tak.. Chcę wymienić cylinder na nowy... zwykła "50" ... tłok + zabezpieczenia, linki, olej... może wkład do filtra... I tak chciałbym was się jeszcze poradzić co bym mógł jeszcze wymienić z zewnątrz... ;] Nie chciałbym aby rady podawane przez was w poniższysz postach dotyczyły tylko i wyłącznie zawartości silnika... ;]
Z góry dzięki... ;] ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:15, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Opony , Filtr , pomalowac amory , halogen do przodu (ale nie za mocny). Ja mialem taki tajny oddcinak zaplonu ;] kazdy chcial jeździc moim ogarkiem wiec zainstalowalem pod siedzeniem taki mini pstryk ktory zaplon odcina i mowilem jak odpalisz mozesz jechac ;] mi zawsze za kopem na kolega nigdy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:38, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak masz zakładać zwykła polską 50ccm to już lepiej kupic ten zestaw "60" ... Troszkę mocy da a jakośćta sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 9:11, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nigdy, przenigdy nie zakładajcie halogena!!!!!!!!! przecież to wygląda jak z dupy nietoperza. gumy od podnóżków, guma kopki, nóżki zmiany biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Śro 15:31, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Opony już wymieniłem.... mało tego nawet są nowe he he... ;] Wolałbym "50" bo przy "60" mógłbym czasem rozwalić podzespoły które nie są w najlepszym stanie i nie są pierwszej nowości... ;] A nawet już gdybym miał założyć tą "60" to mam pytanie... Wszedł by na te szpile ?? Nie będzie trzeba czegoś zmieniać ... jakiegoś wału czy co?? Czy tak jak bym miał zmieniać na "60" to po prostu zamiast ściągniętego cylindra "50" włożyć "60" bez przeróbek?? A co do malowania amorów ... to czym i jak??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Śro 15:34, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Śro 15:43, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Co do 60ccm... Ja zdjąłem stary cylek i włożyłem nowy (nie z allegro) i śmigam ciągle . Nic innego nie było zmieniane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 15:50, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
dokładnie wszystko bez problemów, a amory ściągnij, zmatów, odtłuść i sprayem, a jak nie to olejną i po sparwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|