Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo994
Wymiatacz
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Wto 13:01, 05 Maj 2009 Temat postu: Przejażdżka |
|
|
Mam pytanko od pewnego czasu jeżdże swoją Jawką Mustang po 40 - 60 km dziennie i bardzo mi się to podoba, ale od pewnego czasu po dłuższej jeździe nie moge odpalić silnika z kopa po zgaszeniu go stacyjką . Musze wtedy jechać do domu i czekać ok godziny. Po tym czasie wsiadam i wszystko jest OK. Czy też tak macie ze swoimi Jawkami i Ogarami ? ? I ile można taką jawką przejechać bez przerwy, żeby nie zaforsować silnika ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:31, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W jawce tego niemam a dziennie jeżdze jakieś 10-20km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 14:40, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jechałem 40 km na full throtle I nic jej nie bylo .. moze pierscionki juz slabe ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vince
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Wto 15:09, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiadomo ale raczej nie:)
Sądzę że pierścienie to jedynie mogą pęknąć ale to poczujesz po mocy gdy osłabnie
po długiej drodze na full obrotach może ci cylinder spuchnąć i dupa.
Ja dziennie jeżdżę max 10 KM,ale czasem jadę w dłuższą trasę też;pp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 15:17, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Puchnący cylinder ? A nie tłok czasami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vince
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Wto 15:44, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Na to samo prawie wyjdzie:)
Bo cylinder polegnie razem z tłokiem.;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 16:14, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | o dłuższej jeździe nie moge odpalić silnika z kopa po zgaszeniu go stacyjką | A z pycha? Próbuj wtedy pchać z pełnym gazem. Jeśli tłok się porusza bez większych oporów, to znaczy, że nie spuchł- prawdopodobnie zalewa Ci silnik na ciepło i później są problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 20:11, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak nie mam:) Ale może to świeca być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 14:44, 06 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jesli po takiej trasie nei chce palic to raczej nie puchnacy tłok bo dalby o sobie znac juz wczesniej po 5 - 10 km , oslabla by i by miala problemy z zapaleniem ... Mysle ze to cos wrazilwego na cieplo czyli kondensator , cewka WN , ew. kabel + świeca lub cewka zaplonowa .....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|