Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 20:40, 04 Kwi 2009 Temat postu: Prezentacja |
|
|
Witam.
Zdjeć niebedzie aparat psuty.
Chciałbym wam zaprezentować "tekstowo" co zrobiłem w moim silniczku.
Kupiłem ogara 200, w stanie takim sobie.
Po 2 miesiącach jazdy pęknoł pierscien.
A że mam kase postanowiłem zrobić remont generalny.
Kupiłem:
Cylinder 60
Tłok i pierscienie pod 60
wał czeski używany oddałem do regeneracji
łożyska
zimeringi
platyny
kondensator
gażnik
olej do skrzyni
Wyniosło mnie to około 300-400zł
Po złożeniu wszystkiego i po dotarciu.
Ogrr... jagby dostał z 2 KM wiecej
Powiedzcie mi czy pasowało by cośjeszcze wymienić???
Komentarze mile widzianexD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 20:42, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak zapytam Te 60ccm to polskie czy czeskie
??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 20:44, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
czeskie muj znajomy jeżdzi do czech i mi załatwił, mówi że są tam też 70 ale szkoda mi silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 20:45, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jaka masz srednice tloka w tej 60ccm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 20:47, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Niewiem niemirzyłem
Ale już zmierzyłem szybka operacja kilka śrub i już
Coś około 41-42mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aris7676 dnia Sob 20:53, 04 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 8:50, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A tak zapytam. Jak mam polskie 55ccm co ma średnicę 40mm to czy jak zrobie szlifka to mi się pojemność powiększy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Nie 9:20, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak. To chyba normalne. Jeden szlif to powiększenie średnicy o około 0.25mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 10:40, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przemo napisał: | A tak zapytam. Jak mam polskie 55ccm co ma średnicę 40mm to czy jak zrobie szlifka to mi się pojemność powiększy?? | Max na polskich tłokach możesz zrobić coś koło 40,50, czy 40,70mm. Daje to pojemność ok 57ccm. Zatem TAK, pojemność się zwiększy, choć nieznacznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|