Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thundeer
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: połudnowe mazowsze...
|
Wysłany: Pią 6:13, 30 Lip 2010 Temat postu: Odpalanie ścigacza na popych |
|
|
Wiem że jest to może głupie ale zastanawiam się jakby się odpalało ścigacza na popych... Może ktoś widział jak się to robi bąź sam to robił???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Pią 7:40, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A czym to miało by się różnić od odpalania ogara czy jawki?
Wbijasz bieg i pchasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 8:14, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
taa.. tyle że ścigacz ma o wiele większą kompresje.. jeśli upchnął byś go na 1 czy 2 biegi to mógł byś pokusić sie o role pudziana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thundeer
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: połudnowe mazowsze...
|
Wysłany: Pią 8:36, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
aha...już od dłuższego czasu się zastanawiałem jakby to wyglądało...czyli nie masz szans na popych??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek90
Początkujący
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 8:37, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tutaj się mylisz. Rok temu podczas parady przegrzała się cbr-ka znajomego i odciecie startera zadziałało, a że trzeba było jechac to popchneliśmy we dwóch jego i na 2 biegu odpalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 8:54, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
600 czy 1000? dobra to i tak jeden gwoźdź
cbr 12:1
jawka 9:1
no troche różnicy jest, waga też sie liczy, we dwóch daliście rade? ale nie mów że łatwo poszło.. ja nie mam na czym tego sprawdzic po za tym sam rady na pewno bym nie dał..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 8:57, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Bazalt, ale cebra ma 4 cylki. Na 4 biegu powinno pójść. Zależy co to za moto, jaki rok i tak w ogóle w jakim celu odpalać trzeba na popych?
PS. Moto gasisz z guzika, czy kluczykiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thundeer
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: połudnowe mazowsze...
|
Wysłany: Pią 9:42, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja jawke odpalam na 1 bez trzymania sprzęgła tylko pcham bez sprzęgła...xD...silny jestem xDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Pią 9:57, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
odpal sam jawe 350 na pycha to możesz powiedzieć że jesteś w miarę silny ....
plusminus : A co za różnica ? Ja gasze guzikiem ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 10:07, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewnym forum się zbijają z tego gaszenia, tak samo jak z ostatniego tematu, z jakim momentem dokręcać świecę zapłonową..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 10:24, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja pchałem z bratem we 2 choopera. Brat cioteczny siedział na chooperze, ja z 2 braciakiem pchaliśmy. W momencie puszczenia sprzęgła mocno wyrywał. Ale dawało rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xawer
Bywalec
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 16:52, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja odpalałem bodajże na 2 (kumpel siedział) tez CBR 125r 2005r niebyło większych problemów, honde mtx 80 bez problemu na 2`ce odpalam na pych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurekogar200
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 20:55, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ja widziałem jak kumpel odpalał na pycha hondę ns1 nie powiem wam czy na 1 czy na 2 ale sam odpalił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:24, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A co to jest odpalić 1-cylindrowca i to jeszcze 2t z pycha? takie 4 cylindrowe (szczególnie v) sobie spróbujcie odpalić, sam musze teraz swoją cagive z pycha palic, bo jest rozrusznik zjeba..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kusiu175
Wymiatacz
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 409
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Perła
|
Wysłany: Sob 15:36, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No w jednego to chyba ciężko odpalić taką 600
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|