Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 14:08, 30 Cze 2009 Temat postu: motór jest chory ;/ Pomóżcie kamazowi xD |
|
|
Koledzy pomóżta . Pier*dole sie z nią od tygodnia prawie i nie widać efektu . Zaczęło sie od tego ze wywaliło mi blaszkę odgradzającą iskrownik i zebatkę gdzie jest pelno błota . No i zasyfilo mi caly iskrownik . Zrobilem cechy i wyjąłem iskrownik i wyczyscilem wszystko , poprawilem blaszke itd
Skręcam wszystko wg cech ładnie porobilem , iskra jest . Odpala z problemami , dość mocno kopci , weszla na pelne obroty i buuuu . Nie da sie wejsc na obroty , tylko buczy , pierdzi , dusi się , na wolnych tyka łądnie ale jak dam gazu nie wchodzi .
Zaplon ustawialem na 1000 sposobów teraz napewno jest dobrze , platynki nowe , przerwa git 0.3 albo 0.4 jest zawsze , kondensator tez niedawno wymieniany . Po kazdym ustawieniu zaplonu motor uda sie wkrecic na obroty i znowu to samo . Gaźnikiem sie na razie jeszcze nie bawiłem , chyba nie ma to na razie sensu .
Zastanawia mnie to mocne kopcenie i plucie olejem , wiem ze przeciekal simmer gdy bylo oleju po kontrolna srube zawsze lalem troszke mniej . Teraz wogóle nie ma oleju a kopci i świeca jest czarna .
Co ciekawe na boschu iskra jest zaczepsita a na NGK jej nie ma , chociaz na tej ngk jezdze simsonem i jest żyleta .... Help bo juz mnie krew zalewa chyba predzej zrobie bateryjny ...
tutaj dorzucam krótki filmik : http://www.youtube.com/watch?v=nxrEd8FGXNI
Martwie sie ze to simmering od strony sprzęgła , już zima próbowałem go wymienic , ale żeby sie do niego dostać Masakra , zebatka nie chciala zejsc , pod nią jeszcze łozysko siedzi ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Wto 14:10, 30 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 15:06, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1 tłumik samoróbczy który ją moze dławic,
2 zdejmij filtr powietrza i wtedy zobacz,
3 komora pływakowa,
4 dysza główna,
5 pierścienie
i chyba tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 15:46, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
weź przeczyśc gaźnik, a co do simera to tak jak Ci na gg pisałem, ściągasz zębatkę z wału ściagaczem 3 ramiennym ale mówisz najpierw ściągnąć kosz sprzęgłowy z lańcuszkiem, wydłubujesz simer śrubokrętem i wkładasz nowy jakby co to pisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 15:54, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1 Nawet jakby tłumik był zalany betonem w srodku to ma takie przedmuchy że spokojnie by chodziła
2. Filtr powietrza ? Mam coś co go zastepuje ale i tak wciaga syfy i powietrza żre ile chce
3 . Komora pływakowa wygląda normalnie na razie rozwalam gaźnik
5 Pierścienie ? To miało taką kompresję i kopa że niektóre 175 nie dawały rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 16:31, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Profi napisał: | weź przeczyśc gaźnik, a co do simera to tak jak Ci na gg pisałem, ściągasz zębatkę z wału ściagaczem 3 ramiennym ale mówisz najpierw ściągnąć kosz sprzęgłowy z lańcuszkiem, wydłubujesz simer śrubokrętem i wkładasz nowy jakby co to pisz |
a łożysko przed simmerem?? no i kosza nie musi ściągać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 17:08, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
o łożysku przypomniałeś mi teraz, racja, aczkolwiek, zeby ściągnąć łańcuszek a do demontażu zębatki trzeba to zrobić (przynajmniej u mnie) trzeba ściągnąć kosz, a przynajmniej tulejkę wewnątrz kosza, co spowoduje że będziesz mógł sciągnąć łańcuszek z zębatki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 19:35, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
miałem coś podobnego jak kupiłem mój moto przytkaj trochę filtr powietrza, mi pomogło a mniej więcej tak samo chodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Wto 19:42, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
zrób tak jak ci powiem wyciągnij filtr powietrza wymyj go w benzynie wyczyść gaznik i rozkręć dławik i zobacz czy tłumi jest zawalony i jak to zrobisz to powinien działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1993
Wymiatacz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 376
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Wto 20:00, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A tam dławik jest??? Przecież to gaśnica ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 20:07, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
chyba nawet nie doczytał do konca tematu xD Jutro wysyłam kamaza do czarodzieja , czyszczenie gaznika nic nie dało ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Śro 12:21, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To że kopci i żre olej to na 95% jest to nieszczelny simmering
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 12:39, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
oleju nie ma !!
Kolejny njus , wymieniam magneto bo krzywka jest tak wyjechana ze ustawianie zaplonu nie oddzialowuje na platynki , . A co do simmeringu jesli to przez niego motor tak sie zachowuje to sie postaram pozbyć kamaza a zakupie ogara z silnikiem wski 125 albo dobitą jawkę , zalezy co w niej wysiadło ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zuzia
Wymiatacz
Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 13:31, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Kiedyś mi zerwało nity na magnecie w Simsonie, to zachowywał się podobnie. Po zmianie magneta zapalił z pierwszego, cichutko chodził i ładnie się wkręcał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zuzia dnia Śro 13:32, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 17:07, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Magneto stan prawie jak nowy . Efekt ? Chu*a dało . Raczej nie jest to wina tego ze jest trochę farby na magnesach . Zaplon ustawiony elegancko , paltyny też , dobrze odizolowane , a iskry nawet nie ma , nawet nie idzie prąd na świece nic nie kopie ;/ Jutro zrobie chyba bateryjny
Ps. Zgadnijcie ile dałem za magneto ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Śro 17:15, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
2,99 polskich pesos i 5000 jerozolimskich dukatów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|